نقشه پلید زن آرایشگر زاهدانی برای مشتریش / تنها بودیم که یک مرد با اسلحه وارد شد !

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستان در تشریح این خبر گفت: چندی قبل گزارشی مبنی بر سرقت مسلحانه از یک آرایشگاه زنانه واقع در تقاطع «الزهرا» در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۲ شهرستان ایرانشهر اعلام شد و بلافاصله تیمی از مأموران پلیس به محل اعزام شدند.

پس از حضور مأموران پلیس در محل خانمی به آنها مراجعه کرد و گفت: در آرایشگاه نشسته بودم که ناگهان یک مرد و زن با لباس محلی وارد شده و با تهدید اسلحه گرم مقدار ۸۰ مثقال طلا و جواهراتی که در کیفم بود را سرقت کرده و متواری شدند.

کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله به تحقیق از کارکنان آرایشگاه پرداخته و متوجه اظهارات ضد و نقیض یکی از آنها شدند که در تحقیقات تکمیلی و با استفاده از شیوه‌های خاص پلیسی محرز شد وی طراح این سرقت بوده و با همدستی افراد دیگری اقدام به ارتکاب این جرم کرده است.

این مقام انتظامی ابراز داشت: با اقدامات فنی و تخصصی بالاخره زن آرایشگر اعتراف کرد و گفت: در روز حادثه به محض ورود آن خانم که از مشتریان ثابت آرایشگاه است از طریق پیامک، حضور او و همراه داشتن طلا و جواهرات را به همدستانم اطلاع داده و در را به روی آنها باز کردم.

سرهنگ ملاشاهی با بیان اینکه با دستگیری این فرد مقداری از طلا‌های سرقت شده توسط خواهر وی تحویل پلیس شد، اظهار داشت: تلاش برای دستگیری همدستان این زن و کشف سایر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 463653 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟