به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "علیرضا شعبانپور رییس کلانتری ستارخان با اعلام این خبر گفت: اواخر آذرماه امسال وقوع یک درگیری در منطقه طرشت به کلانتری 118 ستارخان اعلام شد که نزدیک ترین واحد گشت انتظامی کلانتری برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شد .

وی افزود: با حضور ماموران در محل، شاکی که آثار ضرب و شتم در روی بدن وی مشاهده می شد به مأموران گفت: " خودرو بنده در اتوبان تهران – کرج دچار نقص فنی شد ؛ در همین زمان خودرویی که تعمیرگاه سیار بود به خودروام نزدیک و راننده آن با چرب زبانی مدعی شد که مهارت تعمیر خودروام را دارد و شروع به تعمیر خودرو کرد. پس از مدتی ادعا کرد خودرو نیاز به تعمیرات اساسی دارد و باید به تعمیرگاه وی که در منطقه طرشت است، منتقل شود به همین خاطر خودرو را به کمک این شخص به تعمیرگاهی در طرشت منتقل کردم و قرار بر این شد که با پرداخت بیعانه ، امروز با تکمیل پرداخت الباقی دستمزد، خودرو را تحویل بگیرم.

شاکی در ادامه، گفت: با مراجعه به محل، متهم مدعی مبالغی بیش از قیمت توافق فی مابین شد ؛ وقتی به او اعتراض کردم ، ناگهان با سلاح سرد که داخل مغازه بود و با کمک کارگرهای داخل تعمیرگاه شروع به ضرب و شتم من کردند" .

با طرح شکایت شاکی ، پرونده ای مقدماتی در این خصوص در کلانتری تشکیل و تیمی از ماموران کلانتری مسئولیت تحقیقات در این پرونده را بر عهده گرفتند.

همزمان با آغاز رسیدگی به این پرونده ، چند پرونده مشابه دیگری به این کلانتری ارجاع شد که در آن شکات اظهار داشته بودند توسط مالک تعمیرگاه مورد ضرب و شتم قرار گرفتند . لذا موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد این فرد با اجاره کردن یک گاراژ ، رانندگان خودرو را در اتوبان تهران – کرج با چرب زبانی اغفال می کند.

سرهنگ شعبانپور با اشاره به اینکه متهم در یک عملیات ضربتی در صبح روز پنجشنبه 17 اسفند ماه جاری دستگیر شد ، عنوان داشت : در بررسی سوابق متهم مشخص شد وی از مجرمین سابقه دار است و در بازرسی صورت گرفته از محل گاراژ یک قبضه سلاح سرد ، یک قبضه سلاح گرم ، 10 فقره کامپیوتر خودروی های سواری مسروقه کشف شد و تحقیقات تکمیلی جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی متهم در دستور کار مأموران کلانتری 118 ستارخان قرار گرفته است .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 463300 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟