تلخ ترین عکس ها که آبادان را به هم ریخت + جزییات

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش گروه حوادث رکنا، صبح روز گذشته ماموران نیروی انتظامی و عوامل شهرداری برای جمع‌آوری مردان و زنان کارتن خواب به منطقه 20 متری سده آبادان رفتند و در برابر صحنه عجیبی روبرو شدند.

زنان و مردان بی‌خانمان که اکثر آنها اعتیاد به مواد مخدر دارند داخل لوله‌های بتونی کنار رودخانه بهمنشیر زندگی می‌کنند و اکثر آنها برای تامین هزینه‌های زندگی و مصرف مواد مخدرشان اقدام به جمع کردن ضایعات از سطل‌های زباله سطح شهر می‌کنند و آنها را در انبارهای ضایعاتی به فروش می‌رسانند.

کارتن خواب در لوله بتنی آب آبادان

محمود 19 ساله که در این لوله‌های بتونی زندگی می‌کند به خبرنگار رکنا گفت: 10 ساله بودم که پدر و مادرم از هم طلاق گرفتند و مادرم با یک مرد دیگر ازدواج کرد و پدرم نیز برای همیشه از آبادان

رفت و من مدت کوتاهی در کنار پدربزرگم زندگی می‌کردم اما پدر بزرگم بخاطر مشکلات مالی و فقر مرا از خانه بیرون کرد.

کارتن خواب در لوله بتنی آب آبادان

وی افزود: چون جایی برای زندگی نداشتم مجبور شدم به ناچار به این محل آمدم و شروع زندگی‌ام در همین لوله‌های بتونی بود و برای تامین هزینه‌های زندگی‌ام شروع به جمع کردن ضایعات در میان سطل زباله‌های شهر کردم و در این مدت معتاد به مواد مخدر شیشه شدم.

کارتن خواب در لوله بتنی آب آبادان

جوان کارتن خواب به رکنا گفت: بخاطر بی تفاوتی پدر و مادرم زندگی من خراب شد و هیچ امیدی به آینده ندارم و فقط زنده هستم و معنی زندگی را هنوز به معنای واقعی حس نکردم.

کارتن خواب در لوله بتنی آب آبادان

اهالی منطقه سده آبادان نیز که از اجتماع افراد معتاد و کارتن خواب در این منطقه ناراضی بودند از فرماندار و مسئولان شهر خواستند تا این افراد به محلی امن منتقل شوند که هنوز هیچ اقدامی برای جابجایی این افراد صورت نگرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 462880 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟