به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "دوست علی جلیلیان" در توضیح این خبر، عنوان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه از بازار در طی 20 روز اخیر، موضوع برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران عملیات کلانتری 113 بازار قرار گرفت.

وی گفت: بررسی اظهارات تعدادی از شکات حکایت از آن داشت که سارقان با تخریب قفل وارد مغازه شده و 340 جین لباس زنانه سرقت کرده اند.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که سرقت ها توسط 2 نفر انجام شده ، ادامه داد: گشت های انتظامی در سطح کلانتری بازار افزایش و ماموران هنگام گشت زنی در محدوده بازار آل یاسین متوجه رفتار مشکوک 2 فروشنده پوشاک شدند که در بررسی های بعدی مشخص شد که اجناس این فروشندگان مسروقه بوده است.

این مقام انتظامی افزود: هر 2 متهم برای بازجویی اولیه به کلانتری منتقل و ضمن اقرار به جرم ارتکابی با 2 همدست دیگر خود تا کنون از 10 مغازه در محدوده بازار طی 20 روز اخیر سرقت کرده اند و قرار بر این بود که سرقت ها توسط 2 همدست انجام شود و اینها فقط اموال مسروقه را در سطح بازار بفروشند.

سرکلانتر هفتم گفت: هر 2 سارق اصلی مغازه صبح روز دوازدهم اسفند ماه در مخفیگاهشان دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه از متهمان 180 جین لباس زنانه به ارزش 800 میلیون ریال کشف شده، تصریح کرد: هر 4 متهم در بازجویی های نهایی به 25 فقره سرقت مغازه در محدوده بازار ، خزانه و جوادیه با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

سرکلانتر هفتم پایتخت ، با اعلام این خبر گفت: با اعتراف صریح متهمان به 25 فقره سرقت مغازه و شناسایی 10 تن از مال باختگان، متهمان در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.#برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 462779 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟