2 دختر پدرشان را با سوسیس کوکتل به قتل رساندند+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، دو خواهر در فلوریدا به اتهام قتل پدرشان دستگیر شدند.

بر اساس گزارش پلیس، دو خواهر بی رحم پدرشان را با استفاده از سوسیس کوکتل آغشته به الکل و قرص خواب به قتل رساندند و طوری وانمود کردند که پدرشان در خواب خفه شده و به قتل رسیده است.

همچنین گفتنی است که قربانی مبتلا به دیابت، ناراحتی قلبی و سرطان بوده است و مرگ او کاملا طبیعی در نظر خانواده اش جلوه داده بود.

به گفته افسر پرونده، دو متهم پس از قتل پدرشان با امدادرسانی تماس گرفتند و گزارش دادند که قربانی در خواب دچار خفگی شده و جانش را از دست داده اما زمانی که امدادرسانان اقدامات لازم را برای معاینات پزشکی انجام دادند متوجه شدند مرگ او مشکوک بوده است.

پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی در کالبد شکافی مشخص شد که مقتول با مواد سمی و الکلی و قرص خواب مسموم شده و به خاطرکمبود اکسیژن حین خفگی به قتل رسیده است.

در پی گزارش پزشکی قانونی دو دختر قربانی به عنوان متهم اصلی دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفتند.

ابتدا دو متهم اظهار بی اطلاعی کردند و مدعی بودند که از مرگ پدرشان ناراحت هستند و از چیزی خبر ندارند اما زمانی که افسر بازجو اظهارات مردی جوان را که معشوق هر دو متهم بود گفت دو قاتل لب به اعتراف گشودند.

به گفته دو متهم آن ها که از بیماری پدرشان اطلاع داشتند برای این که قربانی مرگ راحت تری نیز داشته باشد اقدام به قتل او کردند.

همچنین متهمان در ادامه افزودند که پدرشان را پس از مسمومیت با بالش خفه کردند و موجب مرگش شدند و پس از این اتفاق با تماس با معشوقشان که با هر دو خواهر در ارتباط بود ماجرای قتل را تعریف کردند که این کارشان موجب شد تا مرد جوان با مراجعه به اداره پلیس جنایت آن ها را لو بدهد.

اکنون دو متهم بدون قرار وثیقه در زندان هستند تا جلسه دادگاهی شان به زودی برگزار شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 462749 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟