حجم ویدیو: 7.07M | مدت زمان ویدیو: 00:01:06

مدیر حوزه علمیه اهل سنت طوبی زاهدان گفت: متوسل شدن گروه‌های تروریستی به زنان در عملیات‌های خود بیانگر رسیدن آن‌ها به پایان خط و مرگ زود هنگام آن‌ها است.به گزارش رکنا، مولوی عبدالغنی بارانی مدیر حوزه علمیه اهل سنت طوبی زاهدان گفت: شرکت در عملیات‌های تروریستی و ضربه زدن به جان و مال مردم برای هیچکس جایز نیست، اما اینکه تروریست‌ها از یک زن برای عملیات‌های خود استفاده می‌کنند نشان از درماندگی و مستاصل شدن آنهاست و نشان می‌دهد که از به کارگیری مردان عاجز مانده‌اند که دست گدایی به سمت بانوان دراز کرده‌اند.

مدیر حوزه علمیه اهل سنت طوبی زاهدان افزود: گروهک‌های تروریستی با جذب یک خانم در عملیات انتحاری، قباحت، زشتی و خواری خود را بیشتر از گذشته به مردم کشور ثابت کردند.

وی ادامه داد: زن بلوچ از لحاظ حجاب، حیا و پاکدامنی زبانزد خاص و عام است، اما اینکه تروریست‌ها یک زن را اغفال کرده‌اند در چارچوب هیچ فقه و قانونی نیست و استفاده ابزاری آن‌ها از زنان خشم و نفرت مردم نسبت به این گروهک‌ها را ۱۰ برابر کرد و اهل سنت نیز با قاطعیت تمام هرگونه اقدام تروریستی را محکوم می‌کنند.

مولوی بارانی گفت: این افراد هیچ جایگاهی میان عامه مردم ندارند و قصدشان نیز حمایت از بلوچ نیست بلکه علناً در حال ضربه زدن به فرهنگ، سنت و قومیت مردم سیستان و بلوچستان هستند.

وی با بیان اینکه متوسل شدن گروه‌های تروریستی به استفاده از زنان در عملیات‌های خود بیانگر رسیدن آن‌ها به پایان خط و مرگ زود هنگام آن‌ها است، ادامه داد: مجرم؛ مجرم است و هر فرد خطاکاری بدون در نظرگرفتن مذهب و جنسیت در صورت انجام دادن اشتباه باید محاکمه شود، اما نگاه ارزشمند و بلند سپاه پاسداران به جایگاه و منزلت زن بر هیچکس پوشیده نیست.

مدیر حوزه علمیه اهل سنت طوبی زاهدان تاکید کرد: همگان باور دارند که این زن دچار اشتباه شده، اما لطف و رحمت اسلامی می‌تواند هر انسان خطاکاری را به راه مستقیم بازگرداند که امیدواریم رأفت اسلامی شامل حال این بانو نیز شود.

وی تصریح کرد: متأسفانه برخی‌ها در فضای مجازی قصد دارند تا از آب گل آلود ماهی گیری کنند و برای مقاصد سیاسی خود خوراک جمع آوری کنند، اما مشخص است که این افراد به هیچ وجه به دنبال حفظ حرمت و شأنیت زن بلوچ نبوده و تنها به فکر خودشان هستند.

مولوی بارانی گفت: اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدف حفظ کرامت جایگاه زن، فرد دستگیر شده را مورد عطوفت و رحمت اسلامی قرار دهد موجبات حفظ پایه‌های خانواده را فراهم کرده، اما تصریح می‌کنیم که قانون شرع و اسلام برای هیچکس شوخی بردار نیست و هیچ راه گریزی برای مجرمان وجود ندارد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های سپاه پاسداران در تأمین امنیت گفت: این نهاد انقلابی در راستای امنیت پایدار در استان سیستان و بلوچستان چه در حوزه زمینی و چه در مسیر‌های هوایی و فرودگاه‌ها خدمات شایانی انجام داده و همگان قدردان این خدمات هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 462734 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟