حجم ویدیو: 26.61M | مدت زمان ویدیو: 00:04:04

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش اختصاصی رکنا، دی ماه سال جاری ماموران پلیس امنیت تهران در جریان درگیری چند جوان در منطقه تهرانپارس قرار گرفتند که در این نزاع دسته جمعی جوان 25 ساله با ضربه چاقو به قتل رسید.

ماموران در تحقیقات پی بردند که این درگیری از 2 سال قبل بین چند جوان صورت گرفته و بارها این افراد با هم با چاقو و قمه درگیر شدند و حتی در برخی از درگیری هایشان اقدام به تیراندازی کرده اند.

تجسس‌های پلیسی برای دستگیری طرفین درگیری ادامه داشت تا اینکه 3 روز قبل 2 تن از افراد حاضر در این درگیری از سوی ماموران دستگیر شدند.

برادر مقتول که یکی از افراد حاضر در درگیری ها بوده به خبرنگار رکنا گفت: من هیچ سابقه‌ای ندارم و برادرم روز مراسم ختم یکی از دوستانش در منطقه تهرانپارس با چند جوان دیگر درگیر می‌شود و به دست یکی از آنها که هنوز مشخص نیست کدام یک از این افراد است به قتل رسید.

وی ادعا کرد برادرم بیگناه بود و ورزشکار و هیچ سابقه شرارتی نداشت و چند روز قبل یکی از افراد حاضر در درگیری با برادرم به سراغم آمد و مرا به باد کتک گرفت و اصرار داشت که من باید رضایت بدهم که هر دو دستگیر شدیم.

پسر جوان که در درگیری مرگبار پسر جوان حضور داشت ابتدا حاضر به مصاحبه به خبرنگار رکنا نبوداما وقتی حرفهای برادر مقتول را شنید گفت: برادر این جوان دزد بوده و در مترو دزدی کرده است و پس از سرقت قصد فرار داشته که داخل کانال مترو سقوط می کند و فوت می کند و من نمی دانم چرا ادعا می کنند ما او را کشتیم.

وی ادامه داد: برادر مقتول از 2 سال قبل با ما درگیر شده و من چند روز قبل وقتی برادر مقتول را گرفتم به اداره پلیس آوردم که خودم نیز دستگیر شدم.

پسر جوان افزود:من باید برای امضا کردن به اداره پلیس امنیت می‌آمدم که دستگیر شدم.

این جوان درحالیکه اصرار دارد شرور و اراذل و اوباش نیست گفت: دلیل اینکه گفته اند من باید هر چند وقت یکبار برای امضا کردن به اداره پلیس امنیت بیایم را نمی دانم، باور کنید من سابقه دار نیستم.

بنا به این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس امنیت تهران قراردارند و تجسس‌ها برای دستگیری دیگر افراد حاضر در این درگیری مرگبار ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 462614 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟