حجم ویدیو: 24.77M | مدت زمان ویدیو: 00:03:54

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش اختصاصی رکنا، چندی قبل ماموران پلیس امنیت تهران در جریان درگیری خونین چند جوان در خیابان سیامک منطقه کیانشهر قرار گرفتند و خیلی زود ماموران برای پایان دادن به این درگیری پای در محل گذاشتند.

ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند درگیری بخاطر اختلاف بر سر محل پارک خودرو بوده که در این ماجرا یکی از اراذل و اوباش مورد حمله چند شرور دیگر قرار می‌گیرد که از ناحیه صورت و بدن هدف ضربات چاقو و قمه قرار گرفته که پس از انتقال به بیمارستان بیش از 200 بخیه برای بستن محل چاقوها زده شد.

ردیابی‌های دستگیری ماموران پلیس امنیت ادامه داشت تا اینکه ماموران به سراغ دوربین‌های مداربسته رفته و موفق به شناسایی عاملان این درگیری خونین شدند.

همین سرنخ کافی بود تا ماموران در یک عملیات غافلگیرانه و کمتر از 12 ساعت عاملان این درگیری خونین را در تهران دستگیر کردند.

گفتگو با شرور سطح دو پلیس پایتخت

حمید 28 ساله که یکی از عاملان اصلی این درگیری خونین است ادعا می‌کند که او در درگیری نقشی نداشته و چون یکی از شرورهای سابقه‌دار است و در فیلم دوربین مداربسته حضور داشته دستگیر شده است.

سابقه داری؟

سابقه درگیری داشتم.

چه نقشی در این درگیری داشتی؟

من تنها یک تماشاچی بودم که دستگیر شدم.

فیلم دوربین مداربسته تصویر شما را ثبت کرده است؟

من شاهد درگیری بودم و چون سابقه‌دار بودم دستگیر شدم.

درگیری بر سر چه موضوعی بود؟

فکر کنم درگیری بخاطر اختلاف بر محل جای پارک خودرو بود چون بین دو راننده خودرو درگیری رخ داده بود.

بنا به این گزارش، متهم که 2 ماه قبل دستگیر شده بود برای بازسازی صحنه درگیری و تحقیقات بیشتر از زندان به پلیس امنیت تهران منتقل شده است.

 

کدخبر: 462612 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟