به گزارش رکنا، سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، از شناسایی و انهدام باند سارقان خودرو با ۶ فقره سرقت خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و داخل خودرو و قطعات آن در سطح شهرستان، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه یکی از سارقان را شناسایی کردند.

وی افزود:ماموران پس از شناسایی مخفیگاه متهم و همدستان وی در یک اقدام عملیاتی و غافلگیرانه متهمان را که با تشکیل باندی ۳ نفره در این شهرستان فعالیت داشتند دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان اینکه متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس به سرقت ۶ دستگاه خودرو در این شهرستان اقرار کردند، افزود: از مخفیگاه متهمان ۳ دستگاه انواع خودروی اوراق شده و مقادیر قابل توجهی اقلام و قطعات خودرو کشف شد.

سرهنگ غلامحسین رمضان نژاد فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار نیز از دستگیری سارق منزل و ساختمان‌های نیمه کاره با ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: این متهم پس از چندین فقره سرقت توسط ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۵ فقره سرقت منزل و ساختمان نیمه کاره در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار به شهروندان توصیه کرد هشدار‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوکی مراتب را به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 462609 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟