این 2 دختر ایرانی با  مهدی طارمی و رامین رضاییان چه سرو سری داشتند؟ / در قطر چه گذشت؟ + عکس ها

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش رکنا، به تازگی ویدئویی از تصاویر عجیب در فضای مجازی منتشر شده که در آن سعی می شود  چنین القا کند که مهدی طارمی و رامین رضاییان دو تن از بازیکنان لژیونر تیم ملی فوتبال ایران با دو دختر سلبریتی ایرانی در قطر ارتباط دارند.

این ادعا در حالی مطرح می شود که در هیچ یک از این تصاویر، مهدی طارمی و رامین رضاییان با دو دختر سلبریتی کنار یکدیگر نبودند و صرفا محلی که در آن تصویر ثبت شده با محلی که در آن دختران سلبریتی عکس گرفته اند مشترک بوده است.

در یک فیلم کوتاه که توسط یکی از این دختران سلبریتی ثبت شده در گوشه کادر، تصویر مهدی طارمی که خیلی دورتر از این دختر سلبریتی ایرانی است دیده می شود که البته صرفا با این دلیل نمی توان ادعا کرد مهدی طارمی با دختر سلبریتی رابطه ای داشته است.

گروهی که این فیلم را مدیریت کرده اند حتما خودشان هم می دانند که در حال فضاسازی مجازی هستند چرا که مشخص است هیچ اتفاقی بین دو فوتبالیست ایرانی و دو دختر اینستاگرامی رخ نداده است و تنها همزمانی حضور یا مشابهت عکس های یادگاری که در مکان های مشابه انداخته شده است باعث این سو استفاده شده است.

البته در فیلمی که در گوشه ای از آن مهدی طارمی دیده شده و فاصله زیادی هم با این دختران دادرد دیده می شود که محل فیلم یک دیسکو یا پارتی شبانه در هتل معروف قطر است.

مهدی طارمی در واکنش به این فیلم و عکس ها با انتشار عکسی از خود و رامین رضاییان که در هتل قطر بوده و مورد سو استفاده هم قرار گرفته است هشتک آفرین را به کسانیکه این شایعات را دامن زده اند تقدیم کرده است.

جنجال طارمی و رضاییان

جنجال طارمی و رضاییان

جنجال طارمی و رضاییان

جنجال طارمی و رضاییان

 

کدخبر: 462367 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟