اعتراف وحشتناک پدر و دختر به قتل مادر مهربان + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، راز جنایت وحشتناک پدر یک خانواده پس از یک سال فاش شد.

به گفته مامورپلیس با تماس اهالی یکی از ساختمان های آمریکا مبنی بر سر و صدای درگیری وحشتناک یک خانواده ماموران وارد ماجرا شدند.

بر اساس گزارش پلیس زمانی که ماموران به محل حادثه اعزام شدند با جسد غرق خون زنی سیاه پوست در حالی که در آشپزخانه افتاده بود مواجه شدند .

با بررسی صحنه قتل مشخص شد که قربانی، ژاکلین اسمیت با ضربات وحشیانه چاقو به قتل رسیده وطبق اثرات خراشیدگی روی بدن مقتول معلوم شد که وی پس از درگیری فیزیکی و ضرب و شتم به قتل رسیده است.

به گفته همسایه ها، خانواده قربانی که شامل همسر و دختر او بودند پس از این که درگیری تمام شد پا به فرار گذاشتند که این اتفاق مصادف با رسیدن ماموران پلیس به محل حادثه بود و بر اساس شواهد و فیلم دوربین های مداربسته در دستان همسر قربانی چاقویی بزرگ و خونی وجود داشت که مشخص بود پس از قتل همسرش با همدستی دخترش پا به فرار گذاشته است.

اکنون پلیس پس از یک سال تعقیب و گریز توانست دو متهم را شناسایی و دستگیر کند.

دو متهم در بازجویی اولیه اعتراف کردند که ژاکلین را به دلیل این که می خواست به یک گدا پول بدهد مورد ضرب و شتم قرار دادند و بعد از آن زمانی که با عصبانیت او مواجه شدند، وی را با ضربات چاقو با کمک یکدیگر به قتل رساندند.

در حال حاضر دو متهم بدون قرار وثیقه در زندان هستند تا جلسه دادگاهی شان به زودی برگزار شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 462311 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟