این 3 مردآبادانی شکارچیان  مسافران عراقی بودند +عکس

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش اختصاصی گروه حوادث رکنا، چندی قبل ماموران پلیس آبادان در جریان سرقت و زورگیری از مردان عراقی قرار گرفتند و تیمی از ماموران تجسس کلانتری 16 امیرکبیر برای دستگیری عامل این سرقت‌ها وارد عمل شدند.

ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که 3 مرد سوار بر خودروی پژو 405 نقره‌ای رنگ در نقش مسافرکش اقدام به سوار کردن مسافران عراقی در خیابان امیری کردند و سپس در محل خلوت در بلوار ساحلی و زمین شهری با تهدید چاقو و قمه اقدام به زورگیری از مسافران عراقی می‌کنند.

تیم پلیسی در این شاخه از تحقیقات به سراغ دوربین‌های مداربسته رفته و در بررسی فیلم‌های صحنه سرقت شماره پلاک خودروی دزدان به دست آمد.

همین کافی بود تا مخفیگاه دزدان شناسایی شود و ماموران با تحت نظر قرار دادن خانه دزدان وقتی همگی داخل خانه بودند در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری 3 سارق حرفه‌‎ای شدند.

دزدان ابتدا خود را بیگناه می‌دانستند اما وقتی از سوی چند مسافر عراقی هدف شناسایی قرار گرفتند به ناچار لب به سخن باز کردند و پرده از سرقت‌‌هایشان برداشتند.

بنا به این گزارش، متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 462290 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟