مبینا 15 ساله آخرین بار در این کوچه دیده شد! / او کجاست می دانید؟! + عکس چهره مبینا

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش اختصاصی رکنا، روز جمعه 3 اسفند ماه سال جاری دختر 15 ساله‌ای برای رفتن به خانه عمه‌اش که در نزدیکی خانه‌شان است از خانه خارج شد اما دیگر کسی از سرنوشت او اطلاعی ندارد.

پدر مبینا کعبی پس از ناپدید شدن دخترش به خبرنگار رکنا گفت: ساعت 12:30دقیقه ظهر جمعه 3 اسفند ماه سال جاری، مبینا برای رفتن به خانه خواهرم که در همسایگی‌مان است از خانه خارج شد اما دیگر بازنگشت و با گذشت 10 روز از این ماجرا هنوز هیچ سرنخی از دخترم به دست نیامده است.

وی افزود: مبینا روز جمعه به خانه عمه‌اش نرسید و پس از ناپدید شدنش پلیس به خانه‌مان آمد و فرضیه‌های فرار از خانه یا دوستی با پسر جوان را در دستور کار خود قرار دادند اما در بازرسی گوشی موبایل دخترم هیچ سرنخی برای فرار و ارتباط با یک پسر به دست نیامد.

مبینا کعبی گمشده خرمشهر

پدر این دختر نوجوان ادامه داد: پس از چند روز همه دوربین‌های مداربسته داخل کوچه به طرز مرموزی به سرقت رفت و من احتمال می‌دهم دخترم را ربوده باشند و آدم‌رباها با نقشه قبلی این نقشه را اجرا کردند.

وی افزود: من هیچگونه دشمنی ندارم که بخواهد از من انتقام‌گیری کند و حال و روز مادرش خوب نیست و از مردم می‌خواهم اگر سرنخی از دخترم دارند به پلیس خبر دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 462109 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟