بی گناهی یک قاتل پس از 40 سال مشخص شد!+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، در سال 1978 با تماس ساکنین یک آپارتمان در کالیفرنیا مبنی بر کشف جسد یک مادر و پسر که یکی از اهالی ساختمان بودند ماموران پلیس وارد ماجرایی پیچیده شدند.

بر اساس گزارش پلیس و پس از بررسی صحنه جرم، اجساد که متعلق به یک زن 24 ساله و پسر 4 ساله اش بوده مدت طولانی در خانه شان مانده بود که به خاطر بوی تعفن، همسایه ها متوجه ماجرا شدند.

ماموران پلیس با بررسی خانه مذکور با دسته کلید مشکوکی مواجه شدند که به خاطر این که با قفل در هماهنگی نداشت پلیس آن را ضبط و برای انگشت نگاری به اداره پلیس منتقل کرد.

به گفته افسر پرونده، طبق انگشت نگاری، دسته کلید متعلق به مردی 30 ساله بوده که به گفته همسایه ها معشوق قربانی بوده است که اکثر اوقات با یکدیگر دچار اختلاف می شدند و احتمال دارد که قتل نیز کار او باشد.

ماموران تحقیق پس از ثبت گفته یکی از همسایه ها با پیگیری توانستند ریچارد کولی 30 ساله را به اتهام قتل بازداشت و تحت بازجویی قرار دهند.

به گفته ریچارد وی درشب حادثه با نامزدش دچار درگیری شد و پس از یک ضرب و شتم ساده از خانه او بیرون آمد و تا زمانی که ماموران به سراغش رفتند از زن جوان وپسرش خبری نداشته است.

افسر پرونده پس از ثبت گفته متهم بر اساس تاییدیه پزشکی قانونی مبنی بر یکی بودن دی ان ای مظنون و اثر انگشت روی دسته کلید،ریچارد را به عنوان متهم به قتل به دادگاه منتقل کرد.

قاضی و هیئت منصفه بر اساس پرونده متهم او را مجرم شناختند و به 40 سال زندان محکوم کردند.

اکنون پس از 40 سال که ریچارد 70 ساله شده مجددا دادگاه پرونده او را بازگشایی کرد.

گفتنی است که در طی این 40 سال ریچارد به عنوان قاتل در زندان بود اما حالا پس از 40 سال با بررسی مجدد پرونده او بی گناه شناخته شد و دادگاه با پرداخت غرامت او را از زندان آزاد کرد.

جالب است که ماموران پلیس در طی این 40 سال با تحقیقات مجدد و پیگیری توانستند متهم اصلی را پس از چند سال که متواری بود شناسایی و دستگیر کنند.

در حال حاضر اطلاعات جدیدی از متهم اصلی منتشر نشده و به دست خبرگزاری ها نرسیده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 460727 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟