به گزارش رکنا، سرهنگ محمد نمازی بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات خبر دستگیری سارق طلافروشی در آستارا، اظهارکرد: ماموران انتظامی آستارا در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه ۲ نفر در حال سرقت از یک طلا فروشی هستند بلافاصله به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پلیس پس از حضور در محل یکی از سارقان را که با صاحب طلا فروشی درگیر شده بود دستگیر کرده و همدست وی که از دیده ماموران پنهان شده بود در جریان این سرقت اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی آستارا با بیان اینکه ۲ متهم با استفاده از یک اسلحه پلاستیکی و نقاب وارد یک طلا فروشی شده و با ترساندن صاحب مغازه اقدام به سرقت کرده بودند، گفت: با حضور به موقع پلیس سرقت از این طلا فروشی نافرجام ماند.

نمازی با اشاره به اینکه تلاش‌ها برای دستگیری همدست متهم ادامه دارد، تصریح کرد: سارق ۳۹ ساله دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی آستارا اظهارکرد: استفاده از سیستم‌های ضد سرقت و هشداردهنده توسط صاحب طلافروشی و عکس العمل به موقع و هوشمندانه پلیس سبب شد تا سارقان به اهداف شوم خود دست پیدا نکنند.

وی ادامه داد: مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی اجازه هنجارشکنی را به هیچ کس نخواهند داد.

نمازی با تاکید بر نقش بسیار موثر همکاری و مشارکت مردمی در پیشگیری و کشف جرائم به ویژه سرقت، از کسبه و بازاریان خواست با مجهز کردن محل کار به تجهیرات هشدار دهنده الکترونیکی ضریب امنیتی محل کسب خود را بالا ببرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 460570 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟