این 12 کودک سرنوشت های وحشتناکی داشتند + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پدر و مادری بی رحم در لس آنجلس به اتهام شکنجه و آزار و اذیت جنسی 12 فرزندشان دستگیر و زندانی شدند.

بر اساس گزارش پلیس، دو متهم 12 کودکشان را به سوتغذیه وادار کرده بودند و با بستنشان به تخت آن ها را مورد آزار جنسی قرار می دادند.

به گفته قربانیان، سگ های خانگی شان بهتر از آن ها در خانه زندگی می کردند و مورد توجه پدر و مادرشان بودند اما آن ها روزانه به مدت چند ساعت مورد شکنجه قرار می گرفتند و با کمبود آب و غذا زندگی شان را سپری می کردند به طوری که دچار سوتغذیه شده بودند.

بر اساس گزارش پلیس، یکی از قربانیان پس از چند سال تحمل شکنجه با فرار از پنجره خودش را به اداره پلیس رساند و با طرح شکایت از پدر و مادرش ماجرا را برای پلیس توضیح داد.

به گفته افسر پرونده، زمانی که ماموران پلیس به خانه مذکور اعزام شدند با 11 کودک در حالی که بر اثر سوتغذیه دچار کمبود وزن شده بودند و بیحال در خانه افتاده بودند مواجه شدند و با دستگیری دو متهم آن ها را به اداره پلیس و قربانیان را برای درمان به بیمارستان منتقل کردند.

پس از دستگیری دو متهم تاکنون اطلاعاتی از اعترافات آن ها منتشر نشده است اما در حال حاضر دو متهم در زندان هستند تا جلسه دادگاهی شان به زودی برگزار شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 460475 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟