2 دختر و 13 مرد در ویلای صفادشت رفتار پلیدی داشتند !+تصاویر

به گزارش رکنا، سردار حسین رحیمی در توضیح این خبر گفت : در پی چندین فقره سرقت منازل در شمال و شمال غرب تهران بویژه در محدوده حوزه کلانتری 134 شهرک قدس ، موضوع به صورت ویژه جهت شناسایی و دستگیری این گروه از سارقان در دستور کار مأموران کلانتری 134 قرار گرفت .

باند سارقان

یکی از مالباختگان با حضور در کلانتری 134 شهرک قدس در اظهاراتش به مأموران عنوان کرد : با توجه به تصاویر دوربین های مداربسته ، سارقان ساعت 20:37 وارد منزل بنده شده و 20:57 با سرقت تمامی اموال داخل گاوصندوق شامل پول ، ارز ، طلا و جواهرات به ارزش تقریبی 400 میلیون تومان خانه را ترک کردند". مالباخته ای دیگر نیز در اظهاراتش به مأموران گفت : "بنده به همراه اعضای خانواده در مسافرت بودم که با تماس همسایه ها متوجه شدم که خانه ام مورد سرقت قرار گرفته است ؛ در مراجعت به خانه متوجه شدم که سارقان با تخریب درب منزل اقدام به سرقت بیش از 100 میلیون تومان طلا و ارز از داخل خانه کردند ".

سارقان 2

با انجام اقدامات ویژه پلیسی و بهره گیری از تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته های چندین محل سرقت ، موفق به شناسایی گروهی از مجرمین سابقه دار در ارتکاب جرایم مختلف شدند . مأموران اطلاع پیدا کردند که اعضای این گروه از سارقان ، مجموعه ای از جرایم مختلف را در سوابق خود دارند ؛ از جمله شش عضو این گروه دارای سابقه ارتکاب جنایت و قتل عمد هستند که پس از اخذ رضایت اولیای دم و سپری شدن محکومیت از زندان آزاد شدند ؛ همچنین در بررسی سوابق اعضای شناسایی شده این گروه از سارقان ، مأموران اطلاع پیدا کردند که این شخص تاکنون 65 بار به اتهام ارتکاب جرایم مختلف از سوی پلیس دستگیر و روانه ی زندان شده است .

دستگیری باند سارقان

با شناسایی تمامی اعضای این گروه از سارقان و نهایتا شناسایی مخفیگاه آنها در خانه ای ویلایی در منطقه صفادشت ، مأموران کلانتری 134 شهرک قدس ضمن هماهنگی با مقام قضایی و طی یک عملیات ضربتی اقدام به دستگیری 13 مرد و 2 خانم عضو این گروه از سارقان منازل کردند . در همان تحقیقات مقدماتی مشخص شد که اعضای خانم این گروه از سارقان منزل ، وظیفه شناسایی محل های سرقت را بر عهده داشته و به شیوه پرسه زنی و زاغ زنی ، خانه هایی را که ساکنان آن در محل سکونتشان حضور نداشتند شناسایی و در ادامه ، دیگر اعضای گروه سرقت از منازل را انجام می دادند .

با دستگیری متهمان و اعتراف صریح آنها به دهها فقره سرقت منزل در شمال و شمال غرب تهران ، مأموران موفق به شناسایی بیش از 14 محل سرقت شدند که در ادامه متهان جهت ادامه تحقیقات و شناسایی دیگر جرایم ارتکابی ، در اختیار اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند .

 

سردار حسین رحیمی ، رئیس پلیس تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : تمام سارقان بویژه سارقان خشن که زمینه سلب آرامش و امنیت شهروندان می شوند بدانند که پلیس با قاطعیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت شهر و شهروندان را برهم بزنند برخورد خواهد کرد و پلیس در این خصوص با هیچ فردی شوخی ندارد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 460192 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟