به گزارش گروه ترجمه رکنا، کارمند یک مهد کودک ، در حالی که قصد داشت کودک یک ساله ای را دار بزند غافلگیر شد و با سر رسیدن والدین یک بچه دیگر فرار کرد .

در یک اتفاق هولناک کودک یک ساله ای که توسط یکی از کارمندان مهدکودکی واقع در مینیاپولیس به دار آویخته شده بود به کمک پدر و مادر یکی دیگر از کودکان این مرکز از مرگ حتمی نجات یافت واین فرد در حین فرار با یک عابر پیاده و دوچرخه سوار نیز تصادف کرد.

بر اساس گزارش پلیس، در مینیاپولیس آمریکا یکی از پرسنل مهدکودکی قصد داشت کودک یک ساله ای را دار بزند که با حضور والدین کودک دیگری از محل گریخت. خوشبختانه حضور والدین یکی دیگر از کودکان مهد در آن لحظه منجر به نجات قربانی شد. این زوج به سرعت پسر یک ساله را به بیمارستان انتقال دادند.

متهم با مینی ون طلایی که از محل متواری شده بود در حین فرار با عابر پیاده و دوچرخه سواری نیز تصادف کرد که عابر پیاده دچار شکستگی در ناحیه زانو و خراشیدگی شده، اما دوچرخه سوار آسیب های جدی دیده است.

متهم بعد از این همه خرابکاری در نهایت تصمیم گرفت خود را از بالای پلی به پایین پرت کند که با مداخله پلیس قبل از مرگ بازداشت شد.

متهم که نام اش فاش نشده در حال حاضر در زندان است تا جلسه دادگاهی اش به زودی برگزار شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 459801 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟