انتشار اولین عکس ها از 3 عامل عملیات تروریستی زاهدان چه رازی داشت + جزییات

به گزارش رکنا، در پی شکست سخت استکبار جهانی از مردم شریف و قهرمان ایران در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی و راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن ۲۲ بهمن ماه، تروریست‌های تکفیری و مزدوران سرویس‌های اطلاعاتی وابسته به نظام سلطه و استکبار برای تلخ کردن کام ملت ایران، شامگاه چهارشنبه ۲۴ بهمن، یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه، عازم موطن خود بودند را در جاده خاش- زاهدان هدف حمله انتحاری قرار دادند که در جریان این جنایت تروریستی ۲۷ تن از رزمندگان غیور اسلام شهید و ۱۳ نفر مجروح شدند.

نکته قابل تامل در این میان این بود که در شبی که عملیات تروریستی در جاده خاش_زاهدان صورت گرفت، تصویری از سه برادر در فضای مجازی منتشر شد و برخی افراد حاضر در این عکس را عاملان انفجار انتحاری معرفی کردند این موضوع به سرعت در فضای مجازی به عنوان خبری قطعی و مهم بازنشر و برخی صفحات با انتشار ان عنوان خبر اختصاصی، فوری و محرمانه را انتخاب کردند.

در اخبار منتشره ادعا شده بود که این افراد مدتی بعد از آزادی از زندان دست به این عملیات تروریستی زدند. اما آیا واقعا این عملیات توسط برادران شه‌بخش اجرا گردیده بود؟ این سئوالی است که از شب حادثه تاکنون ذهن بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود مشغول ساخته است.

با پیگیری خبرنگاران مشخص شد، هر چهار نفر حاضر در عکس قاچاقچی مواد مخدر و در زندان کرمان بوده‌اند که مطابق پیگیری‌ها مشخص شد فرد فاقد شماره بر روی عکس، با هویت عبدالنبی.ن.ز هم اکنون به همراه اسدالله شه‌بخش در زندان کرمان تحمل کیفر می‌کنند.

بنابراین گزارش همچنین حکم اعدام یوسف شه‌بخش و جلیل شه‌بخش (جمشیدزهی) هم در تاریخ ۹۷/۹/۱۵ اجرا شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: میزان

کدخبر: 459754 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟