پیکر سلاخی شده نیما در وسط پارک پیدا شد / قاتل در کلبه چوبی چه می کرد؟+ عکس مقتول

شامگاه 28 بهمن مأموران پلیس آمل از وقوع یک درگیری خونین در پارک مادر آمل باخبر شدند. دقایقی بعد برای بررسی حادثه راهی محل شدند و مشخص شد نیما 21 ساله بر اثر اصابت ضربه‌های کارد بشدت زخمی شده اما متهم از محل گریخته است.

مأموران با سرعت طی هماهنگی‌های انجام گرفته با اورژانس شهرستان، جوان مجروح را به بیمارستان انتقال دادند اما با وجود تلاش‌های تیم پزشکی برای نجات نیما وی بر اثر شدت جراحات و خونریزی جان باخت.

با مرگ این پسر جوان، تحقیقات درباره چکونگی وقوع حادثه آغاز شد. پلیس در بررسی‌های تخصصی خود اطلاعاتی به‌دست آورد که نشان می‌داد قربانی حادثه به‌دنبال بروز اختلاف با جوان دیگری با او درگیر شده است. سرهنگ نعمت‌الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل در این باره گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، مخفیگاه متهم به قتل در یکی از شهرهای همجوار شناسایی شد.

کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی قضایی، متهم را در یکی از خانه‌های روستایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به قتل گفت: از مدتی قبل بر سر موضوعی با نیما اختلاف پیدا کردم و آن شب در پارک کار به درگیری لفظی کشید و به حدی عصبانی شدم که با چاقو او را زدم.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان اینکه در زمان بروز خشم، تصمیم‌گیری برای افراد سخت و دشوار است، گفت: در این زمان است که فرد از هر ابزاری برای تخلیه روانی خود استفاده می‌کند و به همراه داشتن چاقو منجر به حوادثی ناگوار می‌شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حسین خانی

کدخبر: 459609 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟