جزییات عجیب ترین شگرد برای سرقت در تهران   + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 9.81M | مدت زمان ویدیو: 00:02:46

به گزارش گروه حوادث رکنا، چندی قبل مرد دامداری با مراجعه به کلانتری 175 باقرشهر از به سرقت رفتن یک راس گوسفند از دامداری‌اش خبر داد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند و در تجسس‌های گسترده در نزدیکی دامداری متوجه تعدادی چاله‌های عمیق شدند که احتمال دادند دزدان با کندن این چاله‌های در کمین نشسته و زمانیکه گوسفندان برای چرا در اطراف دامداری بودند داخل این چاله‌ها افتاده و بعد از آن دزدان برای سرقت وارد عمل شده اند.

ماموران مسیر چرا گوسفندان را تحت نظر قرار دادند و خیلی زود موفق به شناسایی سارق گوسفندان شدند که در تحقیقات مشخص شد این مرد بعد از افتادن گوسفندان در چاله‌هایی که برای سرقت کنده بودند اقدام به بستن دست و پاهای گوسفندان کرده و آنها را به قیمت 150 هزار تومان به نفر اصلی که رییس باند بود فروخته است.

ماموران کلانتری 175 باقرشهر در ادامه همدست این سارق را دستگیر کردند و در اعترافات متهمان مشخص شد آنها 13 گوسفند از دامدار سرشناس به سرقت برده‌اند و مسئول دامداری بخاطر تعداد زیاد گوسفندانش متوجه به سرقت رفتن آنها نشده است.

بنا به این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر و سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 459598 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟