به گزارش رکنا، سجاد علیدادی سلیمانی با اشاره به جزئیات این حادثه گفت: تعدادی جوان که به منظور تماشای مسابقه فوتبال در خانه یکی از دوستان دورهم جمع شده بودند پس از پایان مسابقه در خیابان با راننده یک خودرو بصورت لفظی درگیر می‌شوند.

وی افزود: راننده خودرو که همسایه دوستان متهم بوده به داخل منزل رفته و پس از مدتی برادر وی (راننده خودرو) از خانه بیرون می آید و در کوچه با متهم درگیر و با ضربه چاقو به قتل می رسد.

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب کرمان با بیان اینکه مقتول متاهل و ۳۴ ساله (الف. ع) با ضربه چاقو به قفسه سینه به قتل می رسد گفت: ناتوانی در کنترل خشم، مصرف مشروبات الکلی و درگیری لفظی از مهمترین علل رخداد این حادثه است.

علیدادی سلیمانی بیان کرد: با توجه به اینکه قاتل ۱۶ سال سن دارد با قرار نگهداری موقت به کانون اصلاح و تربیت معرفی شده و تحقیقات تکمیلی در خصوص این حادثه و علل احتمالی دیگر آن ادامه دارد.

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب کرمان در پایان با اشاره به لزوم برقراری امنیت برای شهروندان در خصوص مقابله با جرائم خشن تصریح کرد: این بازپرسی به صورت شبانه روزی با همکاری دایره جنایی و پلیس آگاهی کرمان در راستای برقراری امنیت در حال فعالیت است و دستگیری متهمین در نزدیک ترین زمان ممکن به منظور حفظ امنیت روانی مردم و احقاق حق در پرونده های قتل را در دستور کار خود قرار داده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

کدخبر: 459565 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟