60 پسر تهرانی به خاطر فیلم ناجور دستگیر شدند + عکس +فیلم
حجم ویدیو: 65.39M | مدت زمان ویدیو: 00:10:07

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در این باره اظهار کرد: 290 حکم قضایی در سطح تهران به اجرا در آمد که در این عملیات پلیسی 12 هزار و 616 اموال سرقتی به ارزش بیش از 10 میلیارد تومان کشف شد که ماموران در تلاش برای بازگردادن این اموال به صاحبانشان هستند.

سردار رحیمی ادامه داد: در این طرح 687 سارق که تعداد 345 نفر از آنها سابقه دار و 342 نفر از آنان سارقان سابقه دار هستند.

رئیس پلیس تهران گفت: در این طرح 851 پرونده تشکیل و در حال رسیدگی است و 24 باند سارق نیز در این عملیات متلاشی شدند.

سردار حسین رحیمی در راستای مبارزه با کالای قاچاق در طرح رعد 22 گفت: 133 هزار کالای قاچاق کشف که 55 نفر از قاچاقچیان نیز در این عملیات دستگیر و 8 باند متلاشی شدند.

وی ادامه داد: ارزش کالاهای قاچاق کشف شده 4 میلیارد تومان است.

سردار رحیمی در ادامه گفت: در این عملیات 46 سلاح سرد و 5 اسلحه ، 50 هزار مواد محترقه کشف شد و 12 نفر که از سلاح های گرم و سرد استفاده می کردند دستگیر شدند.

سردار رحیمی در خصوص مبارزه با مواد مخدر گفت: در این طرح 322 کیلو گرم مواد مخدر کشف و 6 باند توزیع مواد مخدر نیز متلاشی شدند.

وی ادامه داد: 60 نفر که در زمینه انتشار و پخش سی دی های مبتذل فعالیت داشتند دستگیر و بیش از 10 هزار سی دی مبتذل از آنان کشف شد.

سردار رحیمی در خصوص برخورد با دلالان دلار افزود: صبح امروز 20 نفر از دلالان ارز دستگیر شدند.

وی بااشاره به اضافه شدن روز پنجشنبه به طرح ترافیک گفت: پلیس درخواست کرده است که با توجه به بالا رفتن حجم ترافیک در صبح و ایجاد آلودگی هوا این طرح تا شب عید در روز پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱ ادامه داشته باشد. ضمن اینکه انار شب عید ترافیک عصرگاهی در این چند روزه به شدت افزایش پیدا کرده است و میانگین بین ۱۵ تا ۲۰ درصد است. در بستر مریضی مفصلی در شهر تهران انجام داده ایم و هم در مراکز عمده خرید و فروش مردم حضور مأموران پررنگ‌تر شده است که به صورت محسوس و چه به صورت نامحسوس و در واقع طرح اسفندماه با شدت بیشتر برای آسایش مردم و تسهیل در رفت و آمد آن‌ها آغاز شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

کدخبر: 459492 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟