به گزارش رکنا، سردار محمد کاظم تقوی در تشریح عملیات ضربتی پلیس برای دستگیری عاملان این سرقت، گفت: ساعت یک و ۱۵ دقیقه بامداد دیروز، سرقت خودوی پژو ۲۰۶ حامل ۱۰۰ هزار دلار وجه نقد در جاده مشهد – تهران به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله دستورات لازم به فرماندهی انتظامی شهرستان سبزوار برای پی گیری سریع پرونده صادر و کارآگاهان ورزیده پلیس آگاهی این شهرستان وارد عمل شدند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه کارآگاهان بر اساس ادعای شاکی پرونده حاکی از آن بود مالباخته برای خرید کالا از مشهد عازم تهران بود و یکی از دوستانش نیز وی را همراهی می‌کرد که درحوزه استحفاظی شهرستان سبزوار، سرنشینان نقابدار پژو ۴۰۵ با تصادفی ساختگی راه، آن‌ها را سد می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: شاکی پرونده به کارآگاهان گفت: سرنشینان پژو ۴۰۵ با تبر به سمت وی حمله ور شده و به قفسه سینه، پا، سر و صورتش صدمه زده و خودرو پژو ۲۰۶ سفید رنگ حامل ۱۰۰ هزار دلار وجه نقد را ربوده اند.

سردار تقوی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی سبزوار در بررسی علمی این پرونده پیچیده به نکات مجهولی رسیدند و همسفر شاکی پرونده را به عنوان مظنون تحت بازجویی قرار دادند.

وی خاطر نشان کرد: این مرد جوان در اظهارات خود منکر هرگونه ارتباطی با موضوع سرقت بود، اما در برابر شواهد و مستندات پلیسی قرار گرفت که راهی جز بیان حقیقت نمی‌دید.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: متهم پرونده با معرفی دو همدست خود گفت که نقشه سرقت را طراحی و اجرا کرده اند؛ در پی ادعای متهم، کارآگاهان با ردزنی‌های گسترده اطلاعاتی، ۲ همدست وی را در شهرستان سبزوار دستگیر و خودرو پژو ۲۰۶ سفید رنگ و ۱۰۰ هزار دلار وجه نقد کشف کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 459433 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟