3 مرد مسلح به زنان هم رحم نمی کردند / پلیس آبادان فاش کرد +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ سید محسن تقی زاده رییس پلیس آبادان با توجه به سرقت مسلحانه از مغازه‌ها و چند زن و مرد در خیابان‌های آبادان دستور داد تا تیم ویژه ای از ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان برای دستگیری سارقان مسلح وارد عمل شوند.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات پی بردند که دزدان مسلح در خیابان‌های خلوت و با در دست داشتن تفنگ به سراغ طعمه‌هایشان رفته و اقدام به سرقت گوشی موبایل، لپ تاپ و طلاهای زنان و مردان آبادانی کرده که در ادامه از چند مغازه نیز سرقت مسلحانه کرده اند.

ماموران پلیس آگاهی آبادان و کلانتری 13 قدس تحقیقات خود را به صورت ویژه آغاز کردند و خیلی زود با اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه متهمان در منطقه طیب ردزنی شد.

بدین ترتیب تیم پلیس با هماهنگی مقام قضایی برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند و پس از 2 هفته اقدامات اطلاعاتی، صبح روز گذشته 2 سارق مسلح که با همدستی یکی از شرورهای آبادان دست به این سرقت‌ها می‌زدند در عملیات غافلگیرانه ماموران دستگیر شدند.

ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان وسایل سرقتی و یک تفنگ کلت کمری به دست آوردند.

3 سارق جوان که راهی جز اعتراف پیش روی خود نداشتند به 16 سرقت مسلحانه در آبادان اعتراف کردند.

بنا به این گزارش، متهمان که تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرهای دیگر بوده اند به دستور مقام قضایی برای شناسایی دیگر جرائم احتمالی‌شان دراختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 459366 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟