فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: پدر و پسری که برای اخاذی از مردم خود را از پرسنل نیروی انتظامی معرفی می‌کردند توسط ماموران کلانتری ۲۱ این فرماندهی شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ محمدرضا فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی دریافت چندین گزارش از سوی شهروندان مبنی بر اخاذی از آن‌ها در سطح شهر کرمان توسط اشخاصی که خود را مأمور نیروی انتظامی معرفی می‌کردند، بررسی موضوع و شناسایی اخاذان مامور نما در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۲۱ بر اساس گفته‌های شاکیان و بررسی نحوه انجام سرقت‌ها به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به شناسائی ۲ نفر در این رابطه شد.

سرهنگ فداء اظهار داشت: این متهمان که پدر و پسر بودند با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات هوشمندانه هنگام اخاذی از یک شهروند دستگیر و پس از انتقال به مقر کلانتری به انجام چندین مورد اخاذی از مردم با عنوان مامور نیروی انتظامی اعتراف کردند.

وی تصریح کرد: در ادامه اقلامی هچون افشانه دفاع شخصی، بیسیم دستی، دستبند، لباس نظامی و برخی وسایل دیگر نیز از مخفیگاه آنان کشف و این دو نفر که سابقه دار بودند پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان از شهروندان خواست در مواردی که ماموری به هر عنوان به آنان مراجعه می‌کند از صحت ماموریت و هویت او اطمینان کسب کرده و حتما کارت شناسایی فرد را رویت کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 459105 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟