رای پرونده مهدی قائدی چرا به تاخیر افتاد + جزییات

به گزارش رکنا، در حالی که گفته می شود قاضی پرونده مهدی قائدی به شهر دیگری منتقل شده است امروز دومین جلسه رسیدگی به پرونده مهدی قائدی هافبک استقلال به اتهام قتل غیر عمد و به دلیل نداشتن گواهینامه برگزار شد و خانواده شاکر به عنوان شاکی پرونده کماکان اصرار بر نشستن مهدی قائدی پشت فرمان داشتند و متهم کماکان این موضوع را تکذیب کرد.

این اتفاق در حالی است که خانواده شاکر امیدوار بودند در این جلسه دادگاه رای نهایی صادر شود اما قاضی پرونده با شنیدن ادعا های طرفین رسیدگی و اعلام رای را به جلسه یا جلسات احتمالی آینده موکول کرد.

مهدی قائدی سال گذشته در یک حادثه تصادف از ناحیه گردن و قفسه سینه دچار آسیب دیدگی و متهم به قتل شد.

چرا که پس از بررسی صحنه تصادف معلوم شد فردی که روی صندلی شاگرد نشسته، به بیرون پرتاپ شده و برخورد سرش با سنگ موجب مرگ وی شده است و قائدی پشت فرمان بوده در حالی که گواهینامه ندارد.

مرگ مرحوم احمد رضا شاکر باعث شد تا امروز باز هم جلسه دادگاه میان خانواده شاکر و وکیل بازیکن آبی پوش برگزار شود تا دادگاه تصمیم نهایی را درباره این پرونده اتخاذ کند .

خانواده شاکر با گذشت یک سال از این پرونده هنوز رضایت نداده و در این میان مهدی قائدی نیز برای عذرخواهی نزد خانواده شاکر رفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 459087 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟