به گزارش رکنا، سردار "علی ذوالقدری" در توضیح این خبر، گفت: ساعت 6 بعد از ظهر بیست و چهار بهمن ماه سال جاری با تماس تلفنی تعدادی از شهرندان مبنی بر تخریب 9 دستگاه خودرو در محله خراسان توسط تعدادی از افراد شرو تیمی از ماموران پایگاه هفتم برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی با اشاره به اینکه این افراد شرور علاوه بر تخریب 9 دستگاه خودرو، با ایجاد سر و صدا و عربده کشی موجب رعب و وحشت اهالی محل شده بودند، گفت: این متهمان قبل از حضور ماموران در محل، پس از تخریب خودروها متواری شده بودند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که افراد تخریب کننده، از افراد شرور محله شوش و شهرزاد می باشد که به همراه سایر همدستانشان پس از حضور در محله خراسان ، برای خود نمائی اقدام به تخریب خودروها و عربده کشی کرده اند.

وی گفت: همچنین در تحقیقات بعدی به دست آمد که 2 متهم اصلی این پرونده برای رهایی از قانون، پس از ارتکاب جرم به یکی از استان های شمالی ایران گریخته اند.

سردار ذوالقدری عنوان کرد: با شناسایی مخفیگاه متهمان و اخذ نیابت قضائی، تیمی از ماموران کلانتری برای دستگیری آنان به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند ضمن توقیف خودروی آنان هر 2 متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات پلیسی برای دستگیری سایر متهمان این پرونده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 459043 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟