زنده شدن نوزاد  پس از 3 بار مرگ در تابوت+ جزییات تکاندهنده

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پسر بچه ای که سه بار مرد و در تابوت گذاشته شد مجددا شروع به نفس کشیدن کرد.

گمان می رود که دیلان دارن اهل سانتا کروز در بولیوی، در طی زایمان مرده باشد این جمله ای است که پزشکان به زن و شوهر جوانی که در انتظار دیدن نوزادشان بودند می گوید اما ناراحتی آنها دوام نمی آورد و اتفاقی باورنکردنی زندگی شان را دوباره متحول می سازد.

جزئیات این خبر چنین است که این کودک به طور معجزه آسا سه بار پس از مردن زنده می شود و این اتفاق توسط پدر و مادرش فهمیده شد که باعث شد که تحقیقاتی روی او انجام شود.

گمان می رفت که این نوزاد پس از 27 هفته بارداری، در طی زایمان در 8 فوریه جان خود را از دست داده است اما پدر و مادرش بعد از چند ساعت ،متوجه شدند که نفس می کشد و شوکه شدند.

رئیس بیمارستان ادعا کرده است که این یک معجزه است چراکه سه چک مختلف برای تایید مرگ کودک انجام شده بود و همگی مرگ را تایید کرده بودند.این اتفاق در سانتا کروز در شرق بولیوی رخ داد و بعد از قرار دادن نوزاد داخل تابوت والدین نوزاد برای لحظاتی خواستند او را در آغوش بگیرند و برای بار آخر با نوزادشان خداحافظی کنند که متوجه نفس کشیدن او شدند.

بنا بر گزارش ها، مقامات بولیوی در حال تحقیق در مورد این حادثه به عنوان یک پرونده سهل انگاری در زمینه پزشکی هستند، اما مدیر بیمارستان این حادثه را یک معجزه می داند.

مدیر بیمارستان به رسانه های محلی گفت: این بچه بدون علایم حیاتی به دنیا آمده است، پس در زمانی که جنین بود کشته شده بود و من تنها چیزی که می توانم به همه بگویم این است که این یک معجزه است.

در حال حاضر دیلان دارن در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری است و پدر کودک ریچارد جورادو گواهی مرگ امضا شده را به خبرنگاران نشان داد و اکنون درخواست گواهی تولد کرده است.

براساس گزارش ها، وی با دادستان پرونده دیدار کرده است و در روزهای آینده با تیم پزشکی مصاحبه خواهد کرد و تحقیقات همچنان در جریان است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 458867 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟