به گزارش رکنا، ‌سرهنگ جمشیدباقری با اعلام این خبر اظهار کرد: در ساعت ۲:۱۰ دقیقه بامداد گزارشی مبنی بر نزاع و چاقوکشی دو فرد میانسال در یکی از روستاهای اطراف همدان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ داده شد.

وی ادامه داد: پس از اعلام گزارش نیروهای پلیس در اسرع وقت در محل حادثه حضور یافتند و با بررسی‌های لازم مشخص شد که دو مرد میانسال ۴۹ و ۵۰ ساله که نسبت خویشاوندی داشتند، در ابتدا با یکدیگر بحث و جدال لفظی می‌کنند.

سرهنگ باقری تصریح کرد: پس از اینکه جدال لفظی آنها شدت گرفته، گلاویز شده و چاقوکشی می‌کنند که در این میان ضارب با ضربات چاقو فرد مقابل خود را مجروح می‌کند و متواری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نیروهای پلیس در پی جست‌وجوی ضارب به منزلش مراجعه می‌کنند عنوان کرد: پس از مراجعه به منزل ضارب و جست‌وجوی او مشخص می‌شود که پس از فرار از محل حادثه تشنج کرده و توسط دیگر بستگان به بیمارستان سینا منتقل شده است.

سرهنگ باقری اضافه کرد: مضروب نیز پس از حضور عوامل پلیس به بیمارستان بعثت منتقل شده اما متأسفانه بر خلاف تلاش فوریت‌های پزشکی، مضروب بر اثر جراحات وارده فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان افزود: پرونده قتل مضروب برای بررسی بیشتر به مراجع قضائی ارسال شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 458790 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟