فیلمی وحشتناک از اعتراف گیری ماموران پلیس از یک متهم / پلیس عذرخواهی کرد+ فیلم را ببینید
حجم ویدیو: 4.20M | مدت زمان ویدیو: 00:00:39

به گزارش گروه ترجمه رکنا،  در ویدئویی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است یک مامور پلیس استان پاپوا در اندونزی را در حالی که لبخند می زند به دور گردن یک متهم ماری سمی را حلقه کرده تا او را وادار به اعتراف کند که این روش گرفتن اعتراف موجب خشم کاربران مجازی شد .

این مرد در حالی که دست هایش را پشت سرش بسته بودند در طی بازجویی، در حال جیغ کشیدن بود. در ویدیو منتشر شده صدایی به او دستور می دهد که چشمانش را باز کند و تهدید می کند در صورت مخالفت مار را درون دهان و شلوارش بگذارند اما در نهایت مظنون که بر روی زمین پیچ و تاب می خورد، افسر از او این سوال را می پرسد که:چند بار تلفن همراه دزدیده ای؟ کمی بعد او پاسخ می دهد: فقط دو بار.

ویدئویی که موجب خشم و واکنش های بسیاری شد تا نیروی پلیس محلی عذرخواهی کرده و قول دهند که افراد مذکور را تحت نظم و انضباط درآورند و تنبیه کنند.

رئیس پلیس در بیانیه ای اعلام عذر خواهی کرد و گفت:بازرسانی که این کار را انجام دادند، حرفه ای نبوده اند.

همچنین در ادامه افزود که این افسران در تلاش برای اعتراف و انجام وظایف خود بودند و می گویند که این مار سمی بوده، اما اهلی شده بود.

همانطور که در ویدئو منتشر شده دیده شده نشان می دهد آنها از یک مار برای ترساندن متهم استفاده کرده اند که این کارشان تنبیه جداگانه ای در پی دارد.

استان پاپوآ یک استان در اندونزی است که در غرب این کشور واقع شده‌است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

عکس اعتراف گیری وحشتناک ماموران پلیس (1)

کدخبر: 458172 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟