جزییات تیرندازی پلیس در اصفهان برای دستگیری 3 تبهکار تحت تعقیب

به گزارش رکنا، سرهنگ جواد درستکار در خصوص صدای تیراندازی در منطقه همدانیان شهر اصفهان در شامگاه گذشته، اظهار کرد: سه نفر از سارقین که از یکی از استان‌های همجوار وارد استان اصفهان شده بودند توسط اداره عملیات پلیس آگاهی شناسایی و رصد شدند و نیروهای عملیات نیز منتظر تحرک آنها بودند.

وی افزود: این سارقین در محله همدانیان اصفهان قصد سرقت از یک منزل را داشتند. این سارقین که سه نفر بودند یک نفر را به داخل منزل می‌فرستند و دو نفر در خودروی ۲۰۶ حضور داشتند. پس از اینکه متوجه می‌شوند که توسط پلیس شناسایی شده‌اند قصد متواری شدن دارند که نیروی آگاهی با سرعت عمل وارد می‌شود و برای متوقف کردن آنها اقدام به تیراندازی به لاستیک‌های خودرو می‌کند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان با اشاره به اینکه صدای تیر شنیده شده در این محله به واسطه همین شلیک به لاستیک خودروها بوده است، ادامه داد: دو فرد حاضر در خودرو دستگیر و نفر سوم نیز که پس از سرقت در حال خروج از منزل بوده نیز با اموال مسروقه دستگیر می‌شود.

درستکار خاطرنشان کرد: این عملیات از ساعت ۹:۴۵ دقیقه شب گذشته آغاز شد و تا یک ساعت به طول انجامیده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 457660 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟