حجم ویدیو: 3.29M | مدت زمان ویدیو: 00:00:31

به گزارش گروه ترجمه رکنا، در این ویدیو مردی جوان در ایالت اوهایو در شرق آمریکا پس از این که پسر 5 ساله و نامزدش را مورد شلیک گلوله قرار داد با اداره پلیس تماس گرفت و گزارش این جنایت را داد و گفت که قصد دارد خودکشی کند و پس از این که آدرس محل سکونتش را داد با شلیک گلوله به سرش اقدام به خودکشی کرد.

زمانی که ماموران پلیس به محل حادثه اعزام شدند با جسد پسری 5 ساله و مردی سیاه پوست در حالی که غرق خون بودند رو به رو شدند.

این در حالی است که زن جوانی هم که در خانه مورد هدف گلوله قرار گرفته بود به طور معجزه آسایی زنده ماند و با انتقال به بیمارستان جانش از مرگ نجات یافت.

به گفته زن جوان، نامزدش که دچار اختلالات روانی بود بارها او و پسرشان را مورد آزار و اذیت قرار داده بود و این رفتار وحشیانه و جنایتش به دلیل بیماری روانی اش بوده است.

اوهایو (به انگلیسی: Ohio) ایالتی است در شرق آمریکا و از نظر فرهنگی یکی از ایالت‌های غرب میانه آمریکا به‌شمار می‌رود و از افراد مشهور این ایالت می‌توان برادران رایت، شروود اندرسن، تریسی چپمن، فیلیپ جانسون، دنیس کوسینیچ، نیل آرمسترانگ٫ کلارک گیبل٫ جان آیزمن، استیون اسپیلبرگ٫ جان گلن٫ آرتور هالی کامپتون، پل نیومن و لبران جیمز را نام برد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 457068 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟