پدر و مادر عروس می خواهند اعدام تازه داماد قلدر را ببینند +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، رضا 30 ساله که یکسال از ازدواجش گذشته بود زمستان سال 90 در جدال خانوادگی برادرزن 35ساله اش به نام مهرداد را با ضربه چاقو کشت و همانجا بازداشت شد. وی به جنایت اعتراف کرد و به بازسازی صحنه جرم پرداخت. رضا در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. در آن جلسه رییس قوه قضاییه از طرف فرزندان صغیر قربانی برای رضا حکم قصاص خواست.سپس پدر و مادر قربانی نیز برای دامادشان قصاص خواستند و گفتند: پسرمان دو فرزند صغیر داشت که با کشته شدن پدرشان آسیب روحی زیادی دیدند. ما نمی توانیم از خون پسرم بگذریم. به همین خاطر برای رضا قصاص می خواهیم.

سپس متهم به دفاع پرداخت و گفت: حدود چهار ماه قبل از این ماجرا همسرم قهر کرد و به خانه مادرش رفت.آن شب مقابل خانه پدرزنم رفتم تا با همسرم صحبت کنم. اما همسرم به من بی اعتنایی کرد. من که عصبانی بودم به خانه ام در خیابان مرتضوی برگشتم. اما دقایقی بعد دو برادرزنم به همراه چند نفر از اقوامشان مقابل در خانه آمدند و با من درگیر شدند.من هم با چاقویی که همراه داشتم یکی از آنها را زدم. ولی واقعا قصد کشتن برادرزنم را نداشتم.من همسرم را دوست داشتم و نمی خواستم زندگی ام از هم بپاشد.

وی ادامه داد: همسرم می خواست سر زندگی برگردد اما خانواده اش مانع او بودند.وقتی برادرزن هایم مقابل خانه ام آمدند از ترسم چاقو کشیدم.

این متهم در مقابل سوال قاضی درباره اینکه شاهدان گفته اند فقط پدر و برادرزنت در دعوا حضور داشتند و تو با عربده کشی و قلدری قصد ترساندن آنها را داشتی . این موضوع درست است؟ پاسخ داد: نه.آنها هفت یا هشت نفر بودند که مقابل خانه ام امدند.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و رضا را به قصاص محکوم کرد. این حکم دیروز در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد. به این ترتیب تازه داماد جنایتکار در لیست سیاه اعدام قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 456941 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟