مرد بی رحم همسر و 7 فرزندانش را زنده زنده در آتش سوزاند+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پدری بی رحم در ممفیس - بزرگترین شهر ایالت تنسی امریکای جنوبی -  به اتهام قتل همسر سابقش و 7 فرزندشان دستگیر و زندانی شد

بر اساس گزارش پلیس، متهم کالوین هینتون 34 ساله پس از طلاق با همسرش پس از 3 سال زندگی مشترک اقدام به آزار و اذیت و تهدید های مرگبار او کرد.

به گفته مادربزرگ قربانی، متهم در سال 2015 ماشین دخترش را به آتش کشید، در سال 2011 دخترش را زمانی که به داروخانه برای خرید دارو رفته بود با چاقو مورد تهدید و قتل قرار داد، در سال 2009 قربانی را زمانی که در ماشین تنها بود با کوباندن سرش به داشبورد راهی بیمارستان کرد و در سال 2006 با فرستادن پیام های تهدید آمیز او را مورد آزار و اذیت قرار داد.

بر اساس گزارش پلیس، متهم پس از این که مجدد همسر و فرزندانش را مورد تهدید قرار داد با ریختن بنزین و آتش کشیدن خانه آن ها را زنده زنده به آتش کشید و موجب مرگشان شد.

همسایه قربانیان زمانی که متوجه آتش سوزی شد با تماس با اداره پلیس و امدادرسانی درخواست کمک کرد و وقتی متوجه شد که همسایه اش با 7 فرزندش در آتش سوختند و این کار عمدی بوده گفت که همسر سابقش را موقع آتش سوزی در نزدیکی خانه دیده و امکان دارد که این اتفاق کار او باشد.

پلیس پس از بررسی صحنه حادثه و تحقیقات اولیه توانست هویت متهم را شناسایی و پس از مدتی تعقیب و گریز او را دستگیر کند .

در حال حاضر کالوین هینتون بدون قرار وثیقه در زندان است تا جلسه دادگاهی اش به زودی برگزار شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 456925 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟