حجم ویدیو: 1.72M | مدت زمان ویدیو: 00:00:17

رفتار عجیب و نامناسب یک ناظم استرالیایی با دانش آموز ۹ ساله در یکی از مدارس این کشور خبرساز شد. ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، این ناظم مدرسه را در حال کشیدن دانش آموز روی زمین نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که او دست دانش آموز را گرفته با حالتی خشن او را روی زمین می‌کشد. این اتفاق در مدرسه «مانور لیک» منطقه ویندهام شهر ملبورن استرالیا رخ داد.
پس از انتشار این ویدئو «استیو وارنر»، ناظم خاطی مدعی شد که دانش آموز مورد نظر به معلم خود حمله‌ور شده بود و او در مقابل قصد تنبیه دانش آموز را داشت. «بیانسه موره»، خواهر دانش آموز ۹ ساله ادعای ناظم مدرسه را در مورد حمله برادرش به معلمش رد کرد. بیانسه در این باره گفت: «برادرم کار خطایی انجام نداد. شروع مدرسه جدید برای او با خاطره‌ای خوش همراه نبود. شاید برادرم کمی بداخلاق باشد اما دلیلی ندارد که با او اینگونه رفتار شود. این ناظم خاطی به خاطر بدرفتاری با برادرم قوانین مدرسه را زیر پا گذاشته است.»
خانم موره گفت: او از اتفاقی که در مدرسه افتاده بود، باخبر نبود تا اینکه این ویدئو به صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد. این در حالی است که انتشار این ویدئو با بازخورد متفاوت کاربران همراه بود. پس از انتشار شایعه حمله این کودک به معلمش برخی کاربران چنین رفتاری از سوی ناظم مدرسه را قابل قبول دانسته و آن را مطابق با اصول انظباطی مدرسه قلمداد کردند.
این در حالی است که پلیس محلی استرالیا از آغاز تحقیقات در این باره خبر داده است. سخنگوی پلیس در این باره گفت: «هنوز مشخص نیست که آیا این دانش آموز ۹ ساله حین کشیده شدن روی زمین زخمی شده است. بررسی‌های ما در این باره ادامه دارد.»
گفتنی است؛ آقای وارنر در سال ۲۰۱۶ به عنوان ناظم این مدرسه انتخاب شد. او پیش‌تر و به مدت ۵ سال در یک مدرسه ابتدایی در شهر «فوت اسکری» ویکتوریا مشغول به کار بود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 456896 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟