این 5 پسر خیلی جوان را می شناسید؟ / آنها یک شهر را به هم ریختند! +فیلم صحنه زورگیری
حجم ویدیو: 4.57M | مدت زمان ویدیو: 00:00:43

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ سید محسن تقی زاده رییس پلیس آبادان با توجه به افزایش پرونده‌های سرقت پمپ آب از داخل خانه‌ها و زورگیری از چند مغازه‌دار دستور داد تا تیمی از ماموران برای دستگیری دزدان حرفه‌ای وارد عمل شوند.

5 تیم تجسس از کلانتری‌های مختلف آبادان برای دستگیری سارقان خشن به صورت ویژه تحقیقات پلیسی را آغاز کردند.

ماموران در گام نخست به بررسی دوربین‌های مداربسته سوپرمارکت‌ها پرداختند و خیلی تصویر 2 سارق حرفه‌ای که تحت تعقیب پلیس بودند را شناسایی کردند و در ادامه 3 سارق جوان دیگر که سابقه سرقت، زورگیری، تیراندازی و درگیری دسته جمعی با پلیس داشتند را ردزنی کردند.

بدین ترتیب ماموران تجسس کلانتری 16 امیرکبیر و 18 ذوالفقاری با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان در منطقه شطیط آبادن شدند.

ماموران در عملیاتی غافلگیرانه برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند و در این عملیات 3 سارق حرفه‌ای دستگیر شدند اما 2 تن از متهمان پا به فرار از مخفیگاه‌شان گذاشتند و ماموران به تعقیب آنها پرداختند.

2 سارق خشن که با پای پیاده از دست ماموران فرار می‌کردند وقتی در محاصره پلیس قرار گرفتند با در دست گرفتن چاقو به سمت ماموران حمله کردند که در این مرحله ماموران با رعایت قانون بکارگیری تفنگ اقدام به شلیک چند تیرهوایی کردند که متهمان به ناچار تسلیم ماموران شدند.

تیم پلیسی در ادامه به بازرسی مخفیگاه دزدان پرداختند و وسایل سرقتی زیادی به دست آوردند.

دزدان که راهی جز اعتراف نداشتند به سرقت چند موتور سیکلت، زورگیری در سوپرمارکت‌ها، سرقت پمپ آب و زورگیری مردم پرده برداشتند.

سرقت از سوپر مارکت‌ها

ماموران در این مرحله به بررسی یکی از فیلم‌های صحنه سرقت از یک سوپرمارکت پرداختند که در این فیلم نشان داده شد که 2 متهم سوار بر موتور جلوی مغازه‌ای توقف می‌کنند و در نقش مشتری وارد مغازه می‌شوند و پس از دقایقی و اطمینان از تنها بودن صاحب مغازه با چاقو اقدام به زورگیری و سرقت از مرد مغازه‌دار می‌کنند.

ماموران در ادامه پی بردند یکی از متهمان که تحت تعقیب پلیس بوده نزدیک به 6 ماه قبل وقتی ماموران برای دستگیری وی وارد عمل شده‌اند به کمک اهالی محل توانسته بود از دست پلیس فرار کند.

ماموران در تحقیق از متهمان پی بردند یکی از اعضای این باند که نوجوان 16 ساله‌ای است با همدستی دایی‌اش دست به سرقت پمپ آب از داخل خانه زده است.

بنا به این گزارش، اعضای این باند برای تحقیقات بیشتر و شناسایی دیگر جرائم احتمالی‌شان به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته‌‎اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 456857 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟