دستگیری شکارچیان متخلف در تالش

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی تالش از دستگیری شکارچیان متخلف و کشف ۵ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین جمال‌دار، فرمانده انتظامی شهرستان تالش گفت: ماموران انتظامی در راستای اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز ۵ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز را در این شهرستان کشف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی پاسگاه‌های حویق، جوکندان و اسالم با انجام گشت‌های هدفمند در روستا‌های حوزه استحفاظی ۵ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز را از افرادی که به صورت پیاده در حال تردد بودند، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش اظهار داشت: در این راستا متهمان ۳۰، ۳۳، ۳۳، ۳۶ و ۶۴ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

سرهنگ جمال‌دار گفت: زمانی که اسلحه خارج از مقررات قانونی یا از سوی افرادی که صلاحیت داشتن سلاح و استفاده از آن را ندارند، به کار گرفته شود بدون شک جز ترس و ارعاب در جامعه و بر هم زدن امنیت شهروندان نتیجه‌ای نخواهد داشت.

وی با تاکید بر مبارزه قاطع پلیس با افرادی که اقدام به استفاده و نگهداری از سلاح‌های شکاری غیرمجاز و بدون مجوز می‌کنند، تصریح کرد: شکار تابع مقررات و ضوابط قانونی خاصی است که عدم رعایت این ضوابط پیگرد قانونی دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 456360 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟