فیلم لحظه حمله پلیس به ویلای خطرناکترین مردان تهران / زنان در پارتی شبانه چه می کردند؟! + 8 عکس باورنکردنی
حجم ویدیو: 20.27M | مدت زمان ویدیو: 00:03:01

به گزارش رکنا، سردار حسین رحیمی در نشست خبری که پیش از ظهر امروز در مقر پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد، با اشاره به دستگیری عاملان فراری دادن یک مجرم از بیمارستان امام خمینی (ره)، گفت: حوالی ساعت ۱۱ روز چهارشنبه نهم آبان ماه مأموران زندان و نگهبانان در حال انتقال فردی که در زندان اظهار بیماری کرده به بیمارستان بودند که همدستان این فرد به شکل مسلحانه وارد محوطه بیمارستان امام خمینی شده و با شلیک تیر هوایی و تهدید مأمور بدرقه، زندانی را که سردسته باند بود فراری دادند.

متهمان فراری 5

وی با بیان اینکه پلیس ظرف کمتر از ۴۸ ساعت اطلاعات اعضای این گروه را به دست آورد و شناسایی شدند، گفت: با توجه به فرار اعضای این باند تیم های متعددی را در سراسر کشور فعال کردیم و حدود ۲۰ روز پیش نفر اول این باند را دستگیر کردیم.

رییس پلیس پایتخت ادامه داد: مابقی اعضای این گروه را تحت رصد قرار دادیم تا اینکه مکان و محل آنها به طور دقیق شناسایی شد و سرانجام در عملیاتی ضربتی در ساعت سه بامداد روز دوازدهم بهمن ماه امسال تمامی اعضای این باند در یک خانه ویلایی دستگیر شدند.

متهمان فراری 2

متهمان فراری 3

متهمان فراری 4

متهم (1)

وی با بیان اینکه در مجموع شش مرد و پنج زن در این عملیات دستگیر شدند، گفت: تمامی مردان دستگیر شده سابقه کیفری داشتند اما زنان فاقد سابقه بودند و عمدتاً اعضای این باند از زنان به عنوان طعمه استفاده می‌کردند.

رحیمی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این افراد سه دستگاه خودروی سواری و پنج قبضه کلت کمری و سلاح جنگی که یک قبضه آن متعلق به مامور انتقال زندان بود به همراه مقادیر زیادی مهمات کشف و ضبط شد، تصریح کرد: در جریان این عملیات یکی از مجرمان که قصد درگیری با پلیس را داشت مصدوم شد.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده گفت: این افراد از ابتدای امسال تا کنون به 300 فقره سرقت از منزل به خصوص منازل واقع در مناطق شمالی تهران و همچنین سرقت از منازل در استان های البرز، اصفهان و ... اعتراف کرده‌اند که ارزش ریالی آن میلیاردها تومان بوده است.

سردار رحیمی با بیان اینکه میانگین سنی متهمان دستگیر شده حدود 30 سال است، ادامه داد: برخی از اعضای این باند به قدری پر رو و وقیح بودند که در فضای مجازی برای پلیس و مسئولان نظام خط و نشان می کشیدند و می گفتند اگر می‌توانید ما را دستگیر کنید که امروز دیدید چطور گرفتار قانون شدند.

وی با بیان اینکه اعضای این گروه اقدامات جنایتکارانه فراوانی مرتکب شده بودند، گفت: اعضای این باند چندین مورد درگیری در شهرهای دیگر با پلیس نیز داشتند و دیدید که در بیمارستان امام خمینی نیز چطور باعث وحشت مردم شدند. اغلب اقدامات آنها مسلحانه بوده که آخرین مورد آن کمتر از یک ماه پیش هنگام سرقت از دو منزل در خیابان میرداماد بود که با ماموران ما درگیر شده و متواری شدند.

به گفته رییس پلیس تهران بزرگ، مأموران پلیس در یک ماه گذشته سه گروه را که قصد سرقت مسلحانه از بانک و صرافی و طلافروشی را داشتند، با اقدامات پیشگیرانه و رصد اطلاعاتی دستگیر کردند.

 

 

متهم (3)

لازم به ذکر است: آنگونه که در فیلم مشاهده می شود، متهمان پس از مهمانی شبانه که با حضور چند زن در ویلای اجاره ای برگزار شد مشغول استراحت بودند که ماموران برای دستگیری این باند خطرناک وارد عمل شدند و در عملیات غافلگیر کننده به آنان مجال استفاده از اسلحه و تجهیزات نظامی که همراه داشتند را ندادند و اعضای باند را دستگیر کردند.

این باند مخوف با منتشر کردن تصاویر خود که نشان می دهد تا دندان مسلح هستند در اینستاگرام اقدام به خودنمایی می کردند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

اخبار مرتبط:

گفتگو با متهم ردیف اول: اولین گفتگو اختصاصی با سعید گانگستر تهرانی + عکس و فیلم بدون پوشش

گفتگو با متهم ردیف دوم: این 3 برادر پلید ایرانی آبروی دالتون ها را هم بردند + عکس و فیلم بدون پوشش

گفتگو با متهم ردیف سوم: تلاش حمید برای بی گناه نشان دادن دختر جوانی به نام رها / این مرد همیشه مسلح بود + عکس و فیلم بدون پوشش

گفتگو با متهم ردیف چهارم: وقتی دوستم را با ماشین لوکس دیدم وسوسه شدم / این مرد را می شناسید + عکس و فیلم بدون پوشش

 

کدخبر: 456087 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟