به گزارش گروه حوادث رکنا، زن ۴۰ساله نسرین نام داشت و ماما بود. او از مدت ها قبل به صورت غیرقانونی اقدام به سقط جنین در زیرزمین خانه اش می کرد و پول هنگفتی می گرفت. در چنین شرایطی مأموران با دستور قاضی راهی محل زندگی این زن شدند. او وقتی متوجه شد که پلیس در تعقیبش است اقدام به فرار کرد. با وجود این کارآگاهان ردیابی های خود را آغاز کردند تا مخفیگاه وی را شناسایی کنند. اگرچه این زن مدام مخفیگاهش را تغییر می داد تا از دست پلیس فرار کند اما درنهایت ۲روز پیش در آخرین مخفیگاهش با حضور پلیس غافلگیر شد و به دام افتاد.

این زن که در رشته مامایی درس خوانده و سابقه دار است، در تحقیقات گفت: ۱۰سال قبل اقدام به سقط جنین می کردم اما برای یکی از زن ها مشکلی پیش آمد وهمسرش شکایت کرد. با اعلام این شکایت من گیر افتادم و ناچار شدم دیه بپردازم. پس از آن دیگر توبه نامه نوشتم و گفتم هرگز دست به این کار نمی زنم؛ با اینکه تبحر خاصی در کارم دارم، چون سال ها در کلینیک های مختلف کار کرده ام. این اواخر بدهی بالا آوردم. این شد که باردیگر تصمیم گرفتم با سقط جنین، پول بیشتری به دست آورم.

خانه ای قدیمی اجاره کردم و با تجهیز زیرزمین آن اقدام به سقط جنین در آنجا می کردم. اما در نهایت همسایه ها با سرو صدا و ناله های زنان  متوجه رفت وآمدهای مشکوک شدند و مرا لو دادند. این زن پس از اعتراف به جرم خود با دستور قاضی عظیم سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 455802 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟