به گزارش رکنا، سردار احمد طاهری جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت : شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره گروگان گیری در یکی از خیابان‌های شهر "میرجاوه" موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد ۲ سرنشین یک دستگاه پژو ۴۰۵ با مسدود کردن مسیر یک دستگاه پژو پارس، راننده آن را گروگان گرفته و به سرعت متواری شدند.

سردار طاهری تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از سرنخ‌های موجود با هدایت فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه تحقیقات خود را برای رهایی گروگان آغاز کردند.

وی عنوان کرد: افسران زبده پلیس آگاهی کمتر از سه ساعت از زمان گروگان گیری محل نگهداری فرد ربوده شده را در یکی از روستا‌های شهرستان شناسایی و در یک اقدام منسجم و هماهنگ وارد عمل شدند و فرد ربوده شده را به صورت صحیح و سالم آزاد کردند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به اظهارات فرد ربوده شده عاملان این آدم ربایی شناسایی که تلاش برای دستگیری آن‌ها و انگیزه شان از این آدم ربایی ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 455587 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟