به گزارش رکنا، سرهنگ آرش مرادی در این باره اظهار داشت: در پی کسب اخبار و اطلاعات مبنی بر اینکه فردی در امر جعل مهر های دولتی و غیر دولتی فعالیت می کند، موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی متهم مورد نظر را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی در حین ارائه سند جعلی به یک اداره دولتی دستگیر کردند.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه متهم دارای ۴ فقره سابقه کیفری در زمینه غصب عنوان دولتی و کلاهبرداری است تصریح کرد: در بازرسی بدنی از متهم تعداد ۱۳ عدد مهر ارگان های دولتی و خصوصی کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: متهم در بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

کولر های گازی قاچاق به مقصد نرسید

رئیس پلیس آگاهی استان در ادامه از کشف کالای خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۳۲۰ میلیون ریال در قزوین خبر داد.

سرهنگ مردای گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین گشت زنی در آزاد راه " قزوین - زنجان" به ۲ دستگاه خودرو "پراید" حامل کالای قاچاق مشکوک و خودرو ها را متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی موضوع مشخص شد خودرو حامل کالای خارجی قاچاق است و در بازرسی از خودرو ها تعداد ۸ دستگاه کولر گازی خارجی قاچاق کشف و رانندگان به همراه کالای مکشوفه به مقر پلیس انتقال داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین در پایان با اشاره به ارزش تقریبی ۳۲۰ میلیون ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بیان داشت: در همین راستا ۲ نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 455150 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟