به گزارش رکنا، سید کمال علوی افزود: این فرد با سابقه 29 سال خدمت و درجه ستوان یکم، ظهر یکشنبه هفتم بهمن ماه اقدام به خودکشی کرده بود.

وی با بیان این که این فرد خانواده تمام اعضای خانواده شامل زن و فرزندان خود را در زلزله بم استان کرمان از دست داده بود، گفت: این فرد دوباره تشکیل خانواده داده بود و دو فرزند داشته که یکی از آنها را پارسال به دلیل غرق شدگی در سد تنگاب از دست داد.

فرماندار فیروزآباد ادامه داد: این مامور نیروی انتظامی قبل از خودکشی با برادر همسر خود تماس گرفته و اعلام کرده بود که دیگر تحمل درد ناشی از مشکل جسمی خود را ندارد و از این رو، به احتمال زیاد دلیل خودکشی این فرد نیز مسائل شخصی بوده و ارتباطی با محیط کار ندارد.

وی درباره جزئیات این رویداد نیز گفت: افسرنگهبان فرمانداری فیروزآباد با وجود اینکه به مدت 2 روز مرخصی داشت، روز یکشنبه در محل کار خود حاضر شده و سرباز همراه خود را برای انجام کاری به جایی فرستاد و سپس با خالی کردن فشنگ های مشقی سلاح کلاشینکف و جابجایی آنها با فشنگ جنگی اقدام به خودکشی کرد.

علوی اظهار داشت: بنا بر گفته های این مامور نیروی انتظامی، وی روز‌های اخیر از شدت یافتن درد در ناحیه پروستات رنج‌ می برده است و احتمالا تحمل این درد موجب افزایش فشار عصبی در این فرد و اقدام به خودکشی شده است.

فرماندار فیروزآباد گفت: حدود هشت ماه تا زمان بازنشستگی این مامور نیروی انتظامی زمان مانده بود.

شهرستان فیروزآباد در فاصله 92 کیلومتری جنوب غرب شیراز واقع است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 455094 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟