به گزارش رکنا، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، گفت: سی ام آذرماه سال جاری در پی گزارش مرگ مشکوک مردی جوان در بهداری شهر جالق از توابع شهرستان سراوان بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در بهداری مشخص شد مردی ۴۵ ساله به نام مجید بر اثر اصابت گلوله سلاح کلاش مجروح و با وجود تلاش تیم پزشکی به علت شدت جراحات وارده فوت کرده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی سراوان مشخص شد که مقتول در زمان حادثه با یک دستگاه سواری تیبا سفید رنگ در خیابان امام خمینی (ره) شهر جالق در تردد بوده که توسط سه جوان موتورسوار که سر و صورت آن‌ها پوشیده بوده بوسیله سلاح کلاش به رگبار بسته شده است.

سردار قنبری عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با استفاده از سرنخ‌های موجود و یک سری تحقیقات گسترده میدانی ۲ تن از متهمان را که برادر خانم مقتول بودند را شناسایی کردند.

وی گفت: تحقیقات برای دستگیری متمهان متواری این پرونده توسط افسران زبده پلیس آگاهی ادامه داشت تا اینکه مخفیگاه یکی از متهمان در شهر جالق شناسایی و صبح روز گذشته در یک عملیات هماهنگ با همکاری تیمی از ماموران پاسگاه انتظامی "سینوکان" او را در حال استراحت دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: تحقیقات از متهم برای علت و انگیزه این جنایت مسلحانه و دستگیری دیگر همدستان متواری وی ادامه دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 455049 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟