خلیل عزیزی با اشاره به دلایل شکایت خود از یکی از خبرنگاران استان اظهار داشت: در نشست 22 دی‌ماه امسال اعضای شورای اسلامی استان کردستان با نمایندگان مردم استان در مجلس، یکی از نمایندگان در مورد عملکرد «مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان کردستان» اظهار نظرهایی را مطرح کرد و چون جلسه در ساختمان شورا برگزار و آن ساختمان نیز مربوط به سازمان همیاری است، رئیس آن دستگاه واکنش نشان داد و خواستار تخلیه ساختمان شد چرا که می‌گوید انتقادات در ساختمان شورا مطرح شده است!

وی با اشاره به ادعاهای مطرح‌‌شده درباره انتشار ویدئویی از شستن خودروی پلاک شخصی رئیس شورای اسلامی استان کردستان توسط مستخدم شورا گفت: بنده روزهای 16، 17 و همان‌روز کلیپ منتشر شده (18 دی‌ماه)، در سروآباد، مریوان و بانه حضور و جلسه داشته‌ام و حکم مأموریت آن را هم دارم.

رئیس شورای اسلامی استان کردستان تصریح کرد: ادعاهای مطرح شده مبنی بر شستن خودروی پلاک شخصی با آب شرب بیت‌المال با دستور بنده، اصلاً صحت ندارد و کذب است و در این راستا شکایتی در مراجع قضایی طرح و موضوع از طریق قانون در حال پیگیری است.

وی با اشاره به استعلام‌های انجام شده گفت: ماشین شخصی بنده خودرو شاسی‌بلند است و سواری نیست، لذا بابت طرح این ادعا در کلیپ منتشر شده از خبرنگار نشریه‌ای که صاحب امتیاز آن سازمان همیاری شهرداری‌های استان کردستان است شکایت کرده‌ام.

عزیزی افزود: بنده بابت شستن خودرو شخصی به هیچ کسی دستوری نداده‌ام و ادعاهای مطرح شده را تکذیب می‌کنم.

وی اظهار کرد: بنده نقدپذیر هستم و هر خبرنگاری هم که از ما نقد کند، اظهاراتش را به دیده منت می‌پذیرم اما کار خبرنگاری که از او شکایت شده یک درصد هم در راستای رسالت خبرنگاری نبوده بلکه به ‌دلیل مسائل سیاسی بوده است.

رئیس شورای اسلامی استان کردستان گفت: زمانی که بنده از خبرنگار نشریه‌ دولتی که صاحب امتیاز آن سازمان همیاری شهرداری‌های استان کردستان است شکایت کردم و اخطار به دست وی رسید، دو نفر از عوامل نشریه با «هویت مشخص»، به شورای اسلامی استان کردستان مراجعه و اعلام کرده‌اند که اگر بنده همین امروز به خبرنگار رضایت ندهم، در سازمان همیاری کاری می‌کنیم که ساختمان شورا را به شما تخلیه کنند و در این باره شاهد نیز دارم، اما چون بنده رضایت ندادم، بلافاصله در همان روز و بعد از چند ساعت، نامه‌ای از سازمان همیاری شهرداری‌های استان کردستان به شورا ارسال کردند که به ساختمان شورا نیاز داریم و آن را تخلیه تخلیه کنید!

عزیزی خاطرنشان کرد: تاکنون فشارهای زیادی وارد کرده‌اند که به آن خبرنگار رضایت بدهم اما تحت هیچ شرایطی به او رضایت نمی‌دهم چرا که با طرح یک ادعای کذب ساختار یک نهاد مردمی را زیر سؤال برده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 454929 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟