انهدام باند بزرگ مواد مخدر در کرمانشاه

به گزارش رکنا، سرهنگ علیرضا دلیری امروز (۷ بهمن) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه با رصد اطلاعاتی و اشراف مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، محموله بزرگ مواد مخدر که از جنوب کشور در حال انتقال به استان بود، در ورودی استان کشف و ضبط شد.

وی افزود: این محموله ۱۲۰ کیلوگرمی تریاک در یک دستگاه کامیون و یک دستگاه خودروی سواری جاسازی شده بود که با اقدام به موقع مأمورین کشف شد.

دلیری از دستگیری دو نفر از اعضای این باند خبر داد و افزود: تلاش برای دستگیری سایر اعضا همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در ادامه ازکشف دو تن و ۱۳۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان در ۱۰ ماهه امسال خبر داد و افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۲ درصد رشد داشته است.

وی همچنین از انهدام ۳۴ باند مواد مخدر در استان طی این مدت خبر داد و افزود: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۷ درصد رشد داشته است.

دلیری در ادامه برخورد با خرده فروشان را از اولویت‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد و افزود: در ۱۰ ماهه امسال بیش از سه هزار خرده فروش در سطح استان دستگیر شدند.

وی افزود: همچنین طی این مدت بیش از دو هزار نفر از معتادان متجاهر از سطح استان جمع آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 454841 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟