به گزارش رکنا، علی کرد عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در این زمینه اظهار کرد: بررسی ها و تحقیقات واصله از کشور پاکستان حاکی از آن است که مرزبانان ربوده شده در صحت و سلامت به سر میبرند.

وی افزود: تلاش و پیگیری معتمدین و علمای استان، نیروهای مسلح اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای امنیتی، شورای امنیت ملی، وزارت امور خارجه و مجلس شورای اسلامی برای بازگشت مرزبانان بوده شده به خاک جمهوری اسلامی و آغوش گرم خانواده ها ادامه داد.

نماینده مردم خاش، میرجاوه در مجلس تصریح کرد: هم اکنون تیم دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران از طریق وزارت امور خارجه،سفیر ایران و کنسولگری پاکستان برای برقراری امنیت پایدار در مرزها، خنثی کردن دسیسه ها و انهدام مکان استقرار اشرار مسلح و گروهک های معاند نظام در حال رایزنی و تدبیر است.

عضو مجمع نمایندگان استان خاطرنشان کرد: امروزه امنیت پایدار در مرزها و برقراری آرامش برای مرزنشینان و همچنین دفاع از حاکمیت ارضی ایران با رعایت اصل اقتدار جمهوری اسلامی در سایه شجاعت و قاطعیت نیروهای مسلح به ویژه مرزبانان محقق شده است.

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس اقدامات کور کورانه دشمنان را عامل هوشیاری مسئولین،نیروهای مسلح و مردم عنوان کرد و گفت: گرچه اقدامات دشمن در مرزها سبب بروز تلفات جانی و مالی شده است اما طرح این برنامه های شکست خورده و پوچ بر هوشیاری مسئولین،نیروهای مسلح و مردم افزوده میکند‌.

وی اظهار امیدواری کرد و افزود: انتظار میرود با همکاری و مساعدت جمعی تمامی ارگان های نظامی و نهاد های مربوطه و همچنین تلاش علما،معتمدین،ریش سفیدان و سران طوایف بزودی شرایط مناسب جهت بازگشت این عزیزان به کشور فراهم شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 454779 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟