به گزارش رکنا، سردار قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۱۹۷ و نیم کیلوگرم مواد مخدر از صندوق عقب خودرو پیکان کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به نحوه کشف این محموله مواد مخدر افزود: کشف این میزان مواد مخدر با اقدام اطلاعاتی و هوشیاری مأموران مبارزه با مواد مخدر استان سمنان محقق شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان به مقصد این محموله اشاره کرد و افزود: قاچاقچیان قصد داشتند این محموله مواد مخدر را از شرق کشور به پایتخت کشور منتقل کنند.

سردار قاسمی با بیان اینکه قاچاقچیان این محموله مواد مخدر را از کرمان به قصد توزیع در تهران بارگیری کرده بودند افزود: خوشبختانه با هوشیاری مأموران مبارزه با مواد مخدر در این اقدام ناکام ماندند.

وی با اشاره به دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات گفت: محموله مواد مخدر نیز از صندوق عقب خودرو پیکان کشف شد.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر به صورت قاطع و جدی برخورد می‌کند تصریح کرد: مقابله و مبارزه با قاچاق مواد مخدراز سوی مأموران پلیس تعطیلی بردار نبوده و پلیس همواره به دنبال تأمین امنیت و آرامش مردم است.

سردار قاسمی با اذعان به اینکه مواد مخدر مادر همه جرائم است خاطرنشان کرد: پلیس قاطعانه با قاچاق مواد مخدر برخورد می‌کند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 454749 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟