به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "اکبر مرادی" در تشریح این گفت: ساعت 2 عصر روز گذشته بود که ماموران در یکی از خیابان های شهرک گلستان، حین گشتزنی به 2 مرد مشکوک شدند.

وی افزود: این مردان به صورت مشکوکی در خیابان در حال پرسه زنی بودند و زمانیکه ماموران برای بررسی موضوع به سمت آنها تغییر مسیر دادند، هر 2 تن، از محل گریختند و ماموران نیز اقدام به تعقیب و گریز آنها کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: متهم در اقدامی عملیاتی از سوی پلیس متوقف شدند اما هر دو ممانعت کرده و به درگیری با ماموران پرداختند که در این خصوص با ناکامی روبرو شده و در نهایت تسلیم شدند.

کلانتر محله گلستان، در ادامه گفت: در بازرسی بدنی از این متهمان، 2 قبضه سلاح سرد، کشف و در بازرسی از خودروهای آنها 10 کیلوگرم تریاک کشف شد و متهمان که برای رهایی از قانون سعی داشتند به ماموران رشوه بدهند به آنها پیشنهاد رشوه 200 میلیون ریالی دادند که این رشوه از سوی ماموران رد و به پرونده ضمیمه شد.

رئیس کلانتری 141 شهرک گلستان در پایان تصریح کرد: هر 2 متهم پس از تکمیل پرونده در کلانتری برای تحقیقات بیشتر به پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 454574 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟