به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار شجاع فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی مأموران انتظامی استان بر روی فعالیت های سرباندهای مسلحانه اشرار و قاچاقچیان حوزه کویری استان، یکی از بزرگ ترین باند های قاچاق مسلحانه مواد مخدر در شرق کشور شناسایی و دستگیری عاملان آن پیگیری شد.

وی افزود: با تکمیل اطلاعات مأموران مبنی بر عبور قاچاقچیان از حوزه کویری شهرستان طبس، تیم های عملیاتی مبارزه با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر به حوزه کویری اعزام شدند.

سردار شجاع گفت: مأموران پس از استقرار در کویر شهرستان طبس کاروان حامل اشرار مسلح را مشاهده و به آنان برای توقف اخطار دادند.

فرمانده انتظامی استان افزود: اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر با مشاهده مأموران به طرف آنان آتش گشودند و پلیس را با سلاح های سنگین و نیمه سنگین مورد هدف قرار دادند که با برتری آتش مأموران، اشرار زمین گیر شدند.

وی اظهار کرد: در این عملیات یکی از اشرار معروف منطقه شرق کشور که سرکردگی کاروان حمل مواد مخدر را بر عهده داشت به هلاکت رسید و دو شرور دیگر زخمی شدند.

سردار شجاع تصریح کرد: در پاک سازی محل درگیری 2 دستگاه موتورسیکلت پرقدرت متعلق به اشرار و تعدادی سلاح سنگین و نیمه سنگین کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: عملیات پلیس برای شناسایی سایر متهمان و مرتبطان با این باند مسلح مواد مخدر ادامه دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 454003 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟